петък, 30 януари 2015 г.

Beauty Haul #4 (Maybelline,Essence,MUA,MAC,Kiko & more)

Здравейте, момичета :)
Дойде време за първите ми нови придобивки за 2015! За някои от тях вече ви споменах на страницата ми във facebook, за други направих ревю (вижте тук), а за трети мисля да направя, ако ви е интересно. Наистина се сдобих с уникални неща, нямам търпение да ви ги покажа. Да не губим повече време, а да започваме!


Първото ново съкровище, което открих и от тогава не мога да спра да използвам са кремообразните сенки на Maybelline Color Tattoo в цвят 70 - Metallic Pomegranate. Както казах и миналия път, когато ви споменах, че съм си купила 35-On and On Bronze тези сенки са просто вълшебни. Не съм предполагала, че подобен винен цвят ще ми отива, но Maybelline си знаят работата. Цената им е около 10 лв. а точно тези не съм ги купувала, а ми бяха подарък от леля ми.

Исках да си взема някаква очна линия, защото тази, която ползвам на Me Me Me е на привършване. Спрях се на Еssence Liquid Ink - водоустойчива. За съжаление отново се надцених и прецених, че вече съм по-добра с очната линия и ще мога да използвам такава с четчица. Да, ама не, отново съм зле, хаха. Ще се помъча още малко с нея и най-вероятнo ще я подаря, както става в крайна сметка с всичките ми очни линии (освен с тези, които са под формата на писалка, с тях ми е по-лесно) Цената й е около 4 лв.


Палитрата MUA Undressed също попада в този haul, защото я имам отскоро. За нея обаче няма да ви говоря, защото имам цяло ревю.


Цели 6 червила подпълниха колекцията ми този месец. Първото, заради което скачах до тавана от радост, че го държа в ръцете си е на MAC. Да, всеизвестните MAC! Исках да имам червило на MAC просто, за да видя какво е специалното им и защо толкова ги харесват всички... а също разбира се и да разбера защо са толкова скъпи... Наистина е хубаво, но дали си струва да дадеш 30-тина лева? Може би да, но за цвят, който си пробвал и ти стои наистина страхотно. Моят цвят е Cut a caper и е съвсем бледо розово, ненатрапчиво розово към прасковено. Харесва ми определено, но като цяло съм фен на по-ярките червила. Купих си го от една блогърка за 11 лв. (ето ги нейните обяви в OLX - тук). Можете да намерите много интересни неща на достъпни цени. Eто го и как стои на устните :)


От същото момиче си купих и 3 червила на Kiko и те ми се превърнаха в абсолютни фаворити. Ще направя отделно ревю за тях, затова няма да се впускам в подробности. Взех ги за по 5 лв всяко, което си е направо без пари за такова качество. Цветовете са 814 Glam Magenta, 815 Rhododendron Pink  и 811 Raspberry.

Следващите две червила са на Avon. Първото е от серията Avon Ultra Color Indulgence, за които имам ревю, както и giveaway (тук). Заедно с всички мостри, които поръчах, за да мога да ви покажа цветовете си взех  пълен размер и едно коралово червило  - 13 Peach Petunia. След няколкото поредни коралово-оранжеви червила си бях казала, че няма да купувам повече в този цвят, но не се стърпях, хаха. Мисля, че го взех за 4 - 5 лв. като представител на Avon, не не съм сигурна.





Сладката обновена опаковка на червилата от серията Color Trend ми накара да си поръчам цвета Deco Pink. В каталога изглеждаше по-тъмно, но се оказа доста светло неутрално розово (на снимката изгежда по-розово откоркото е) Не е моя цвят определено, но все някога може и да го нося. Цената му беше около 2 - 3лв.


Купих си три нови четки, които много харесвам. Първата е Eco Tools Airbrush Concealer. С тая четка буквално "се родих" както се казва, хаха. Идеална е за нанасяне на сенки, както и за преливане. Много мека и качествена. Въобще четките на Eco Tools са невероятни по мое мнение. Цената й е около 8 лв.
Сдобих се с първите ми четки на Real Techniques. YEY!  Както и при червилото на MAC и тук исках да видя дали са толкова добри, колкото твърдят всички. Купих Еssential Foundation Brush от същото момиче, от което купих червилата. Четката е доста добра. Хареса ми още щом я видях, макар да не нанасям фдт с такава плоска четка все пак ще я използвам за нещо. Цената й беше 8 лв.
Real Techniques Stippling Brush си я взех точно, защото мислех, че ще е перфектна за нанасяне на фдт. Наистина е така, много съм доволна от нея. Взех я за 10 лв. от OLX.


Още няколко нови продукта купих и мисля, че е редно да ви покажа и тях.
След като останах доволна от крема за лице на Bilka с краставица и пъпеш реших да си купя друг на същата марка. Избрах този с бяло грозде, който се води енергизиращ. За съжаление обаче не е толкова добър за моята кожа, както беше предишния, но все пак ще го използвам до края. Цената му е около 6 лв.
Трябваше ми малък крем за ръце за в дамската чанта и избрах този на Дева с розова вода. Харесва ми, има приятен аромат и е доста подхранващ. Цената му е 1 лв.
Не мога без розова вода, затова си взех на Milva. Честно казано не намирам никаква разлика между различните розови води на различните марки, ако вие откривате, моля споделете каква е тя.
Не съм имала досега душ гел на C-THRU и не знам дали са добри, но предполагам,че са. Този беше подарък на майка ми, но аз си го присвоих. Обаче имам да доизхарча още няколко преди да го започна. Ще ви кажа допълнително дали е хубав:)


Това бяха козметичните ми нови придобивки. Имам и няколко музикални, които са у-н-и-к-а-л-н-и и винаги след като намеря такива си казвам - "да живее OLX и хората, които разчиствам музикалните си колекции"


Започваме със двойния сингъл на Spice Girls - Holler/Let Love Lead The Way. Много ценна придобивка, която ще заеме полагащото й се място в колекцията ми от дискове, която между другото е в пъти по-голяма от тази от гримове.

Сингъла Red Blooded Woman. Обожавам Кайли Миноуг, обожавам и тази песен. Отново супер находка.

Намерих и албума Intimate and live на Кайли, който искам доста отдавна.
И последния диск е отново сингъл, този път на Shakira и носи името Underneath your clothes. Отново  - голям фен съм на Шакира, така че не се поколебах нито за миг дали да купя или не този диск.

Това са всичките ми нови придобивки, които попадат в Haul #4. Поредния месец, в който си купувам страхотни неща. Много съм доволна, лошото е само това, че вече нямам място и скоро ще трябва да си купувам и нови мебели, хаха.

Не забравяйте да харесате страницата ми във facebook - MakeUp Music Me  и да участвате в giveaway-a :)

                                                                                                 Love, Adriyana





Няма коментари:

Публикуване на коментар