вторник, 17 януари 2017 г.

CATRICE Pret-a- Lumiere Highlighter - ревю

Здравейте, приказни момичета!
Напоследък един от любимите ми грим продукти е хайлайтърът. Харесва ми колко бляскавост на визията придава, а също така не мога да се нарадвам на ефекта, който създава поставен във вътрешната част на клепача или просто използван като сенки.
Наскоро Catrice пуснаха на пазара лимитирана серия Pret- a- Lumiere, която включва доста продукти за хайлайтване на лицето и за постигане на т.нар. стробинг ефект. Честно казано аз не съм голям фен на този тренд, но въпреки това много се зарадвах, че ще мога да изпровам няколко от продуктите им. На снимката можете да видите какво получих от марката.


Засега обаче съм изпробвала само прахообразния хайлайтър, за който ще си говорим днес. Ако някой от другите продукти ме впечатли - ще разберете.
Хайлайтрът е в много семпла и красива опаковка, която е типична за марката. Изключително удобна и стабилна е. На гърба са дадени съставките на продукта.


Цветът на пудрата е C02 Golden Glow и за мен е най-добрия хайлайтър, който съм ползвала от по-ниския клас козметика. Изключително наситен, стои прекрасно на лицето, прелива се лесно и дълготраен. При първо суочване останах впечатлена от пигментираността, която дори мога да сравня с тази на Mary Lou на The Balm . В сравнение с него обаче този на Catrice е по-тъмен и по-златист първоначално помислих, че ще е доста тъмен за моята кожа, но... се оказа перфектен.


Като недостатък мога да отчета факта, че самата пудра е много мека, заради което неизбежно се взима повече продукт с четката, заради което трябва да се внимава.
Доста по-пигментиран е от хайлайтрите от палитрата Deluxe Glow, който Catrice също пуснаха наскоро. Спомням си, че нея също харесах много, когато я пробвах първия път, но сегашния хайлайтър я превъзхожда поне няколко пъти, хаха.


Смятам, че няма да сгрешите, ако погледнете новата лимитирана серия на Catrice, а прахообразният хайлайтър препоръчвам с две ръце! Catrice за пореден път затвърдиха позицията си на една от най-обичаните от българите марка. Надявам се и занапред да създават страхотни продукти на достъпни цени. Цената на продукта е около 10 лв.


                                                                                                             Love, Adriyana

youtube - ADRIYANA

facebook - MakeUp Music Me

втория ми блог - Classroom Of Joy

 instagram - @adriyanarumenova

twitter - @ADriyanaA

 * продуктът ми е изпратен от PR. Мнението ми е 100 % обективно и базирано на опита ми по време на ползването му.


Няма коментари:

Публикуване на коментар