сряда, 24 юни 2015 г.

Golden Rose WOW! лакове - ревю

Здравейте, приказни!
Днес ще си говорим за любимите ми напоследък лакове, които ще са ми помощници в оцветяването на всеки летен ден! Силно вярвам, че красотата на деня се крие в малките неща и всеки един от нас има поне по едно нещо, което да оцвети деня му, колкото и мрачен да е той. Защо един малък лак да не е точно това нещо?


Тези мъничета са на Golden Rose и носят името "Wow!", сигурно защото всеки възкликва по този  начин при вида на пъстроцветните малки опаковки в магазина.
Това, което ми хареса в тази колекция е, че имат много голямо разнообразие от цветове - като започнем от ярки и неонови, та стигнем до телесни и пастелни цветове. Аз, разбира се подминах по-неутралните и се спрях на любимите ми за лятото ярки и забелязващи се цветове!


Опаковката на лаковете е стандартна, като различното е, че са по-малки (6 ml) и капачката е същата като лака вътре, което определено много ми хареса. Четката е по-широка от тези на стандартните лакове, като е много лесна за работа. Най-хубавото може би е, че лаковете изсъхнат бързо и са доста дълготрайни (на мен спокойно ми издържат около 5 -6 дни, но това много зависи от вашите нокти). Цената им е 0.99 лв.

Номер 29  - това е един много красив нежен розово-лилав цвят, който е типично момичешки и  предполагам, че всички първо на него се спират.


Номер 40 - обожавам кораловия цвят, така че това беше един доста лесен избор. Перфектен за лятото, това е един от най-любимите ми лакове, които притeжавам.


Номер 42 - първия лак, който си купих веднага щом го видях в магазина. Снимката не може да улови, но на живо изглежда все едно съм си лакирала ноктите с истинско злато. Най-любимия ми лак (заедно с кораловия) !


Номер 70 - много харесвам зелените лакове и имам доста от тях. Такъв точно цвят нямах,  така че се радвам, че го открих.


 
Номер 76 - тъмно синия лак също е сред доста купуваните от мен, мисля че стои страхотно през есента и зимата. Не мисля, че ще го ползвам толкова често през лятото, но нямаше как да пропусна да си го взема, защото е страхотен ! Този е в "мастило" цвят и нямам подобен в колекцията си.



Това са всичките ми 5 лака от "WOW!" колекцията на Golden Rose. Определено ме впечатлиха и ми станаха любими! Мисля, че ще се сдобия с още няколко цвята, но засега ще се наслаждавам на тези...доста лакиране ща падне!

А вие пробвахте ли вече тези минита? Ако не, какво чакате? :)

                                                                                              Love, Adriyana



                                                  Още места, на които да ме намерите :
youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар