четвъртък, 25 юни 2015 г.

Още цветове от Kiko Ultra Glossy Stylo

Здравейте, приказни!
Отново дойде време за любимата ми тема! Да... червила! Преди време ви споделих колко много харесвам червилата на италианската марка Kiko в тази публикация. В нея можете да прочетете защо толкова ги харесвам и защо се превърнаха в мои любими!


Преди няколко дни се сдобих с още цели 7 червила от серията Ultra Glossy Stylo. Изпрати ми ги прекрасната Поли от Policosmetics82 за което много й благодаря!


Някои от цветовете не са точно мой тип, защото са прекалено бледи, но... както знаем качеството им е разкошно, така че съм много доволна да имам всяка едно от тях в моята колекция!
 Pearly Sand
800 Pearly Sand e почти без цвят, като има много фини брокатени частици в него, точно като нежен пясък. Според мен предназначението му е да се поставя върху друго червило и то този начин да добавя блясък на устните. Аз лично ще го ползвам по този начин.

Pink Flamingo
803 Pink Flamingo e много бледо прасковен цвят, който е подходящ за дните, когато искаме да сме с грим от типа "без грим".

Pearly Watermelon
804 Pearly Watermelon е страхотен прасковено-розов цвят, който отново има много фини, едва забележими брокатени частици. Изключително нежно, едно от любимите ми !

Strawberry Pink
805 Strawberry Pink е най-тъмното от 7-те червила и най-любимото ми от тях.  Много прилича на Pearly Watermelon, но е повече в червеникавата гама, отколкото в розовата, а също така е доста по-пигментирано и по-тъмно.

Pearly Hot Pink
816 Pearly Hot Pink е много интересно червило, което мислех, че няма да ми допадне, но се влюбих в него ! Цветът е  розов, тип Барби, или както сочи и името му hot pink с златисти брокатени частици в него, като за разлика от тези на останалите тук те се забелязват повече. Червилото е доста необичайно, не съм виждала друго подобно и се превърна в едно от любимите ми.

Pearly Lavender
819 Pearly Lavender е цвят лавандула. Не ми отива въобще, прави зъбите ми да изглеждат тъмни, защото самото то е доста светло. То е едно от двата екстравагантни цвята (добра идея ли е да ги наречем така?) в колекцията ми. Може да се носи заедно с друг цвят червило, на някой може и да му допадне да го носи самостоятелно.

Heavenly
820 Heavenly е най-откаченото червило, което съм виждала! То е зелено! На устните изглежда доста светло, така че може да се носи като блясък върху друго (всъщност не знам, не съм пробвала).

Ето и няколко суоча в реда, в който ви ги представих :



Е, това беше! Надявам се един ден да се докосна до още червила на Kiko и от другите им серии. Всъщност имам едно от друга серия, което е в страхотен червен цвят, но за него повече в друга публикация.
Вижте повече в официалния сайт на Kiko Make Up Milano!


                                                                                                                  Love, Adriyanа
 
Още места на които да ме намерите :

youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
twitter - @ADriyanaA


Няма коментари:

Публикуване на коментар