четвъртък, 18 юни 2015 г.

Rhamnia Bynata дневен и околоочен крем - ревю

Здравейте, приказни!
Днес ще ви разкажа за кремовете, които ползвам напоследък и които определено заслужават да имат ревю в блога ми. Това са дневния и околоочния крем на Rhamnia Bynata
Това е една марка, която от сравнително скоро е на нашия пазар, но ако сте я виждали из интернет/аптеките съм сигурна, че ви е направила впечатление. Това, с което мен ме грабна от пръв поглед е супер сладките опаковки и вниманието към детайла. Личи си, че са правени с много желание и пресилено ли ще е да кажа... любов?


Но до тук с опаковките (за тях малко по-надолу)! Rhamnia Bynata е българска марка, която в асортимента си има 5 продукта (дневен и нощен крем, околоочен крем, измивен гел и тоник). Като основна съставка производителите използват масло от  облепиха. То е естествен източник на антиоксиданти, които защитават кожата от ултравиолетовите лъчи и свободните радикали. В състава на продуктите попадат още (взето от официалния им сайт)
алфа бизаболол /за защита на кожата от вредните външни влияния/,витамини А, Е и D-пантенол /за дълбока хидратация и обновяване на тъканите/, алантоин /за равномерен тен/, кофеин /срещу тъмни кръгове и подпухналост около очите/, хиалуронова киселина /за плътна и сияйна кожа/.
Продуктите са предназначени за нормална и суха кожа и за всяка възраст.


Нека се спрем по-подробно на дневния крем и нека обърнем внимание на опаковката. Винаги съм смятала, че ако не е отделено никакво внимание на опаковката, то няма как да очаквам и продукта вътре да е добър (понякога е точно обратното,но..) Картонената кутийка, в която идва продуктът е под формата на подарък (поне на мен на това ми прилича) с панделка, която трябва да развържеш, за да извадиш крема.


Има кратко резюме на продукта, посочен е сайта им, както и нещо много готино, което ми направи впечатление е, че е изписано "Нанасяйте всеки ден със самочувствие и усмивка"! Посочени са съставките на продукта, както и датата на годност, а тя е 6 месеца.


Eто и как изглежда същинската опаковка на крема. Бяло пластмасово бурканче с шарени лепенки. Отново много girly и красиво. Още при отварянето усетих аромата на портокал. Много приятен аромат, но малко силен, за хората, които не харесват плодовите аромати. 


Кремът е сравнително воден и попива мигновено в кожата, като не я оставя мазна, а мека и хидратирана. Тъй като нямам нощния крем ползвам този и сутрин и вечер. Мисля, че ми се отразява добре, защото откакто го ползвам не съм имала проблеми с пъпки, суха и опъната кожа и т.н. Много подходящ е за лятото, когато искаме кожата да се отпочине от тежките кремове, които сме ползвали през зимата. Кремът е много добра основа за грим, защото има лек матиращ ефект.
Цената му е 19 лв. за 50 ml.

 

Околоочния крем отново е в много сладко бурканче. Той е доста по-гъст и оставя мазно усещане за по-дълго време (не попива толкова бързо като дневния). Има същия аромат. Много икономичен е, направо не знам кога ще го изхарча. 


Отразява се добре на околоочния ми контур, но не бих казала, че спомага за изглаждането на фините линии или поне аз не съм забелязала.
Цената му е  18 лв. за 15 ml.

Обобщеното ми мнение за кремовете е, че това са много добри за момичета, които търсят подхранване, хидратиране и освежаване на кожата, също и за тези, които искат да се почувстват като малки принцеси и да се поглезят малко с кремове, които възбуждат сетивата.
Не смятам обаче, че са подходящи за жени в по-напреднала възраст...
За мен те са перфектни за лятото и ги използвам с удоволствие. :) Преди време получих малък размер на тоника им за лице и останах много доволна, така че смятам да си го поръчам в най-скоро време и разбира се, вие първи ще разберете за това :)
До края на месеца всички продукти на Rhamnia Bynata са с 20 % намаление, а местата на които можете да ги намерите са тук и с повече късмет може да ви пратят супер сладко огледалце като подарък! (жалко, че не не предлага и отделно)


А вие ползвали ли сте някой от продуктите им? Интересен ми е измивния им гел като единствен продукт, който не съм пробвала, така че, ако имате наблюдение за него, моля да споделите!

                                                                                                  Love, Adriyana


* продуктите ми бяха предоставени от Rhamnia Bynata за проба, мнението ми за тях е 100 % обективно и базирано на опита ми по време на ползването им.

Още места, на които да ме намерите :
youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар