неделя, 7 юни 2015 г.

Козметична чантичка за кратко пътуване

Здравейте, приказни!
Днес, подреждайки си козметиката, която ще взема с мен на кратко пътуване (3 дневно) ми хрумна идеята, че може би ще е интересно да споделя с вас какво попада в козметичната ми чантичка за път. Този път съм много доволна от себе си, защото взимам минимално количество неща и няма да съжалявам, че само съм мъкнала тежкия багаж напразно. Ако ви е любопитно какво ще взема със себе си и как съм организирала несесера си за път, продължавайте да четете :)
Козметичната ми чантичка, която ще взема с мен е на Bioderma и за нея ви споменах в публикацията за  NoBuyMay . Изключително удобна е, много мека , но в същото време достатъчно плътна, за да предпазва продуктите от нараняване при пътуването. Побира всички неща, които ще ви изброя, така че не се налага да взимам още някакъв несесер с мен.





В бурканчето от един от любимите ми фдт-и (Max Factor Whipped Cream) съм отсипала от фдт на Oriflame The One и  Rimmel Stay Matte. Напоседък това е комбинацията, която използвам, защото в топлото време The One ми е прекалено течен, а Stay Matte като цяло ми е прекалено сух и тежък. Двата заедно са страхотна комбинация, но разбира се няма как да взема целите опаковки, при положение, че си имам перфектното бурканче за тази работа.
Коректора, който вземам е отново Oriflame The One. Eдин много добър коректор, който е почти накрая.
 Ecotools Custom coverage buffing brush е четката, с която ще нанасям фдт си. Вземам и две малки четки от сета, за който ви споменах тук. , като едната ще ми служи за нанасяне на коректора, а другата за опушване на молива на очите. Толкова са малки и леки, че дори и да не ги ползвам няма да е голяма загуба. Радвам се, че четките на Ecotools са с такива сладки калъфчета, които са идеални за пътуване.



Не взимам пудра, руж и бронзант. Няма да тръгна обаче без тези матиращи листчета Papier Poudre Rachel, които имат и пудра по себе си, така че вършат идеална работа (освен това искам и да ги изхабя, защото ги имам от миналата година и май срокът им на годност минава вече)


Две са спиралите които вземам, защото нито една от тях не ми харесва как действа самостоятелно, а и съм свикнала винаги да използвам по две (една по-стара (суха) и една по-нова (водна)). И двете са на Max Factor - Excess Volume и Masterpiece Glamour Extensions. Искам да вметна, че и двете съм ги спечелила от разни игри и не съм ги купувала. Според мен спиралите на Max Factor са прекалено скъпи за качеството си и не бих ги купувала.
За веждите ми ще се погрижи молива на She, като не сметнах да нужно да взимам и любимите си сенки на Essence.
За очите залагам на черния молив, като няма да нося сенки и т.н. Този на Impala е най-дълготрайния, който имам и който наистина е много добър. Също така взимам и един кремообразен молив  на Avon, който обикновено слагам на целия клепач. Не съм ви споменавала за него досега, но смятам, че един ден трябва да му направя ревю, защото е много добър. Цветът, който аз имам е седефено сив. 


Моливът за устни на Essence, който си купих съвсем скоро може би ще бъде използван за първи път, заедно с червилото Love me на Еssence. Това са единствените продукти за устни, които вземам плюс маслото за устни  на Nivea с ванилия и макадамия.


В тези сладки бурканчета преди време имаше кремове на Rhamnia Bynata. Сега в едното от тях отново има крем от тази марка (дневния им крем, който обаче ще ползвам и като нощен), а в другото съм сложила от слънцезащитния крем на Bioderma. За околоочния контур ще ми е достатъчна тази мостра на Revive. В кутийката от балсам на Figs & Rouge съм отсипала малко от измивния гел на Bilka с роза. Много обичам да събирам такива опаковки, които ми вършат работа при пътуване (и не само) и много се радвам, че запазих имено тези, защото са много удобни.


За почистване на грима на помощ идва малката опаковка на розовата мицеларна вода на Bioderma. В двете малки пликчета има по три клечки за уши. Те са от хотел Green Wood в Разлог, но при посещението ми там не ги използвах, а ги взех с мен. Ето, че дойде време, в което ще са ми полезни. Същото се отнася и за шапката за душ, при който съм сложила и памук.


Обикновено в хотелите има шампоан и душ гел, но аз обичам да си нося, защото може да остана неприятно изненадана. Единствения голям продукт, който вземам е този душ гел на Refan, защото нямам подходяща малка опаковка, в която да отсипя от него. Все пак опаковката е почти накрая, така че най-вероятно ще го изхарча още там. Разбира се взимам и гъба за баня.
В малката опаковка от SebaMed съм отсипала  интимeн сапун на Bilka , а другата малка опаковка е шампоан (отново от същия хотел в Разлог).



Да не забравяме за едно от най-важните неща, което всеки взима със себе си (надявам се всеки да го прави), а това са четката и пастата за зъби. В момента ползвам най-новата паста на Colgate Max White One Optic и съм много доволна. Определено избелва, макар и разликата да не е кой знае колко забележима. Не е никак икономична и една такава опаковка изчезва доста бързо (и тази е накрая). Много се радвам, че преди време намерих тези кутии за четки, които са перфектни за пътуване и не позволяват четката да се изцапа.




Нямам малък парфюм под ръка, затова ще се наложи да нося цялата бутилка на Avon Famme, за сметка на това пък малките сухи дезодоранти на Rexona винаги са насреща при пътуване. 


И последните два продукта, без които не само не пътувам, но и почти не излизам от вкъщи са крем за ръце и дезифектант. Ръцете са ми доста сухи, затова винаги трябва да имам крем в чантата си. Този на Refan е много хубав и с удоволствие го ползвам постоянно. За дезифектант залагам на Zhivasept.

Това е от мен! Споделете какви носите вие в козметичната си чантичка при пътуване! Ще се радвам да разбера!

                                                                                                     Love, Adriyana

Още места, на които да ме намерите :
youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар