вторник, 30 юни 2015 г.

June Favorites (tv series, movies, music)


Здравейте, приказни!
Отново е края на месеца и е време за месечните любимци. Отново нямам нищо козметично, което да ви покажа! Това е така, защото юни е месец на абсолютна почивка при мен, следователно гримът почти не присъства в ежедневието ми. Знам, знам, странно изказване за момиче, което е лудо по гримовете, но... смятам, че щом цяла пролет, есен и зима експериментирам с грима и поне три дни в седмицата съм изцяло гримирана, то трябва да има време, което да отделя за напълно чисто лице, време в което нося само крем, правя си маски и т.н. Този месец носих грим само 5 дни, с което наруших малко #NoMakeUpJune (условно казано, хаха), но понякога са налага, особено когато ви снимат за лична карта /за която и с грим и без грим винаги излизам ужасно :( / . Определено смятам и следващия месец да не посягам към гримовете, но със сигурност ще има няколко изключения... Иронията е, че юни месец е месецът, в който се сдобих с много нови козметични попълнения в колекцията ми, които скоро ще видите и имам доста нови неща за изпробване.
Любимите ми сериали този месец са цели 3! И са три от най-любимите ми въобще! Всяко лято по това време гледам по един сезон на веднъж, защото не обичам да чакам докато излизат епизод по епизод. Това обаче не се получава при първия сериал, за който ще ви говоря, просто защото е толкова интересен и съм толкова запалена по него, че нямам търпение да видя веднага щом излезе. Това е любимия на всички момичета и тотален световен хит Pretty Little Liars. Говорила съм ви много пъти за него и за това, че съм му голяма фенка (както и на книгите). В момента върви 6-ти сезон, така че, ако не го гледате имате доста за наваксване!


Once Upon A Time е следващия сериал, без който не мога да живея. Изгледах целия 4-ти сезон на един дъх, защото е запленяващ! Ако харесвате приказки, заплетени истории, магии, злодеи и герои това е сериалът за вас! За мен той е изключителен и много се радвам, че е подновен за 5-ти сезон :)


Третия сериал, който ме държа под напрежение и е един от най-любимите ми е Revenge. Обожавам го още от първия му епизод, смятам, че актьорската игра е зашеметяваща (особено от страна на Emily VanCamp, която играе Емили/Аманда). Жалко, че няма да има следващ сезон, но и се радвам, че приключиха сериала докато все още има голям зрителски интерес и историята е интригуваща (все още имам няколко епизода до края на сезона). Препоръчвам с две ръце!


Два са филмите, които ми направиха най-силно впечатление през юни. И двата са базирани на книги на Никълъс Спаркс.
Първия е Best Of Me, който излезе миналата година. Историята проследява любовта на двама младежи, които се разделят по стечение на обстоятелствата и се срещат отново след 21 години.
Филмът е много приятен, на моменти тъжен, но като цяло е много добър. Не може да се каже, че се доближава до едни от най-любимите ми филми по книги на Спаркс - The Notebook и A Walk To Remember, но определено го препоръчвам на любителите на любовни истории.
                                                                   



Втория филм изгледах преди няколко дни. Той е първия, който е базиран на роман на Спаркс  от 1999 г. и един от най-известните! Message In A Bottle e невероятен филм! Развълнува ме много. Не ви препоръчвам да го гледате без да сте си подсигурили един няколко пакета носни кърпички!                                                                




Имам един музикален любимец и това е видеоклипът към песента Infinity на Марая Кери. Очаквах го с голямо нетърпение и останах много доволна! Повече за Марая можете да прочетете в пуликацията, посветена на последния й албум тук.



Това е! Казвам довиждане на юни и с нетърпение очаквам да разбера какви любимци ми е приготвил юли! Нядавам се той да бъде по-добър във всяко отношение... Пожелавам ви го и на вас! Ако сте пропуснали можете да прочетете за любимците ми от миналия месец тук!

   
                                                                                                                       Love, Adriyana 

Още места на които да ме намерите :

youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
twitter - @ADriyanaA


Няма коментари:

Публикуване на коментар