четвъртък, 2 юли 2015 г.

Нови козметични придобивки през Юни (The BIGGEST Haul ever)

Здравейте, приказни!
Измина един месец пълен с козметични вълнения и много, много нови придобивки! Смятам, че сериозно си наваксах за #NoBuyMay  защото вече нямам никакво свободно място в тоалетката ми, пука се по шевовете!
Ще ви покажа всичко, с което се сдобих през юни! За повечето неща предвиждам ревюта, а на някои вече съм написала, така че ще се спра по-подробно само на продуктите, които ще останат без такива :) Тъй като продуктите са доста ще ги разделя на три категории. Първата е с красотите, които вече имат ревюта ! Eто ги и тях :
Дневен и околочен крем на Rhamnia Bynata - ревю.
Цена : дневен крем - 19.30 лв, околоочен крем - 18 лв. /*на мен ми бяха изпратени за проба/


Лакове на Golden Rose Wow! - 5 броя- ревю.
Цена : 0.99 лв. за брой



Червило  Golden Rose номер 128ревю.
Цена: 3.00 лв.


Червила Kiko Ultra Glossy Stylo - 7 броя - ревю.
Цена : GBP 4.90 според официалния им сайт.


Молив за устни Essence 15 Honey Berry -  ревю. 
Цена 2.20 лв.

  
Кремообразен хайлаътър Essence So Glow! - ревю.
Цена : 6. 19 лв.



Следват продуктите, на които смятам да направя ревю, така че няма да се спирам подробно на тях. 

Lush Mask Of Magnaminty и  Tea Tree Water.
Цена :
Mask Of Magnaminty - 10.90 лв, Lush Tea Tree Water - 11.90 лв.
 Еdit : добавено ревю


Парфюм Mariah Carey Forever
Цена : 34.99 лв. за 30 ml. Аз го взех на промоция за 21 лв.






Мултифункционално масло на Nuxe
Цена : нямам информация за реалната цена, защото е в мини размер, аз го купих за 10 лв от Olx




RevitaLash - серум за удължаване на мигли
Цена: 130 лв. за 2 ml. / * моят е мострен размер от 1 ml. и ми беше изпратен за проба/





Natural Cosmetics  серум с лифтинг ефект Argan & Macadamia
Цена : 10.60 лв / * на мен ми беше изпратен за проба /



Сенки Sleek i-Divine Arabian nights
Цена
: 23 лв. Аз ги купих за 12 лв. от разпродажбата на Ани от Makeup by Anita Todorova.



RearlDent Bright White  - лентички за избелване на зъби 
Цена : 69.99 лв., можете да ги поръчате с 30 % отстъпка с промокода SUMMER2015 / * на мен ми бяха пратени за проба/
Еdit : добавено ревю
 




Крем за ръце Lilly с SPF 20 
Цена: 1.99 лв
Еdit : добавено ревю
 




SVR Hydraliane Riche
Цена : около 25 лв. / * на мен ми беше изпратен за проба/


Ето ги и продуктите, за които не смятам да правя отделно ревю, затова ще ви разкажа малко повече за тях сега.

Две са балсамчетата за устни, които избрах този месец. Velnea Classic е обогатен с витамин А и Е и масло от авокадо. Най-обикновено балсамче, харесва ми, но не съм очарована.
Цена : 1.99 лв.


Himalaya Herbals с SPF 30 на пръв поглед изглежда страхотно. Без вредни съставки е, слънцезащитен, водоусточив, с масло от слънчогледови и гроздови семена. Аз обаче не го харесах, тъй като е доста сух, имам чувството, че изсушава устните ми, а освен това оставя жълт цвят при нанасянето, който дори не стои равномерно. Ще го ползвам в жегите  и на плажа, но определено останах разочарована.
Цена : 2.79 лв.

Още един продукт на Himalaya, който беше разочарование е пяната за измиване на лице с лимон, като по грешка съм взела тази за мазна кожа. Използвах я няколко пъти, доста добре измива, но много ми изсушава кожата, затова ще я подаря на някой, който може да й се радва. Определено продуктът не е лош, просто не е за мен.
Цена : 3.39 лв.


Следват два душ гела. Първият е Nivea Creme Care. За първи път ползвам подобен продукт. Хареса ми, но не се влюбих в него. Същото се отнася и за най-новия душ гел на Avon. Има страхотна миризма на шея (заради което и си го взех)
Цена : Nivea - 3.90 лв., Avon - около 4.50 лв.
 

Три четки попаднаха в колекцията ми този месец. Сет за очи на ЕcoTools и четка за устни на Barbara Hofmann.
Отдавна искам още четки за очи на ЕcoTools и Eye Enhancing Duo Set ме се сториха най-подходящи, тъй като имат по два накрайника, тоест реално получаваш 4 четки. Казвала съм ви, че съм много голям фен на EcoTools и този комплект окончателно затвърди фенството ми.
Цена : 16 лв.

Четката на Barbara Hofmann я спечелих от игра във фейсбук. Много ми хареса! Определено си личи, че е доста качествена. Четката е много красива, цветът наподобява старо злато. Това е първата ми четка за червило, така че не мога да направя сравнение, но смятам, че е добра. (не можах да направя подходящи снимки, затова ще останем само с общата)
Цена : около $7

Отново от игра във фейсбук спечелих комплект Kempinski, който съдържа шампоан, балсам за коса, душ гел, лосион за тяло и сапун. Много сладко е опакован, самите опаковки са много интересни. Така и не разбрах дали това са нещата, които всеки намира, когато отседне в хотел на Kempinski... 
Цена : нямам информация


Лентичките за обезкосмяване на лице на Lycia с 100 % натурален восък. Ползвала съм ги и друг път, сравнително добри са за цената си, но има и по-добри на пазара.
Цена : около 7 лв.


Последен, но не на последно място е сешоарът на Remington, който си купих на половин цена от програмата за лоялни клиенти на Lilly.
Цена : 42.99 лв. Цената на кото го взех беше 21.49 лв.


                                                                                                     Love, Adriyana

 

Още места на които да ме намерите :

youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар