сряда, 22 юли 2015 г.

Rimmel London Lasting Finish By Kate Lipstick 05 - ревю

Здравейте, приказни!
Днес продължавам да ви говоря за най-новите червила в колекцията ми! За първи път в нея попада червило на Rimmel. Аз самата не мога да си обясня защо досега не съм се сдобила с поне едно на тази марка, защото много я харесвам, а да не говорим, че съм и голям фен на топмоделите от 90-те, какъвто е и прекрасната Кейт Мос.


Отдавна слушам за тяхната матова серия, но аз реших да изпробвам първо едно от серията им Lasting Finish, защото цветът много ми хареса. Той е номер 05 и е т.нар. "berry" цвят и мисля, че нямам друго подобно в колекцията си. Можете да разгледате и останалите цветове, което се предлагат в parfimo.bg Rimmel London Lasting Finish By Kate, като в момента някои от тях са намалени. 



Опаковката бих я определила като "стилна". Черна е, а на капачката с червeни букви е изписано Kate със сърчице. Опаковката е стабилна, добре се затваря. Това, което веднага ми прави впечатлeние е мириса на червилото, който много ми харесва. Не мога да определя на какво е, но е на нещо хубаво, хаха.


Цветът освен, че е много красив е доста пигментиран,стои много нежно на устните и смятам, че е подходящ за всеки ден. Усеща се много приятно на устните, финишът му е сатенен. Цената му е в момента в parfimo.bg в момента е 5.20 лв. за 4 гр.

Определено разбрах защо всички толкова харесват тези червила. Със сигурност това няма да е единственото в колекцията ми. Интересно ми е да пробвам и матовата серия особено червените нюанси, един от които съм чувала, че е любим на Taylor Swift, на която запазена марка са урките червени устни. Ако знаете кое е нейното червилото, ще се радвам да споделите в коментарите, сащо така и кои са любимите ви червила на Rimmel London.


                                                                                                      Love, Adriyana




*червилото ми беше предоставено от parfimo.bg за проба, мнението ми за него е 100 % обективно и базирано на опита ми по време на ползването му

Още места, на които да ме намерите :

youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар