вторник, 28 юли 2015 г.

Golden Rose Velvet Matte 24 - ревю

Здравейте, приказни!
Продължавам да говоря за най-новите си червила, а вие избрахте днес героят да е Golden Rose Velvet Matte № 24! Да се призная тайничко се надявах точно то да събере най-много гласове, защото най-много обичам да правя положителни ревюта и на продукти, които обожавам! Такъв е случая и с това оранжево червило от известната матова серия на Golden Rose.



Любовта ми към тази серия датира от миналата година, когато съвсем случайно попаднах да едно червило в телесен цвят, което носех постоянно и издържаше повече от което и да било друго червило. То е под номер 5 в колекцията им и можете да го погледнете на тази снимка . Около Коледа пък си купих едно тъмно винено червено, което не смятах, че ще ми хареса толкова много, но определено останах възхитена. То е под номер 23 и можете да го видите в публикацията ми January In MakeUp. Това, за което ще ви говоря днес обаче е най-любимото ми от трите!


То е в типичен "in your face" оранжев цвят, който е много подходящ за лятото! Освен това смятам, че стои убийствено на устните! 



Аз лично много се харесвам с оранжеви червила, но знам, че доста хора не ги одобряват. Определено това не червило, което бих носила всеки ден, но червило, което дори да нося само един ден в годината ще направи голямо впечатление, но най-важното, ще ме накара да се чувствам неотразима, хихих :)


Червилото е много пигментирано. Би стояло страхотно с молив под него, но на снимките съм го нанесла самостоятелно. Също така е доста дълготрайно, но не ви препоръчвам да ядете или пиете с него, защото рискувате на заприличате на "яли лютеница". Лично на мен при пиене долната устна оставя отпечатък на брадичката, така че обичам да махам червилото преди това. 


Като цвят червилото много се доближава до Flormar Pretty 322, за което съм ви говорила доста, но за разлика то него има червеникав подтон и е матово, разбира се.
Ако и вие се престрашавате да носите подобни цветове, тогава не трябва да оставате без Golden Rose Velvet Matte 24 ! Цената му е 4.29 лв. за 4.2 гр.

                                                                                                         Love, Adriyana

* червилото ми беше предоставено от Golden Rose Bulgaria, мнението ми за него е 100 % обективно и базирано на опита ми по време на ползването му

 

Още места, на които да ме намерите :
youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
twitter - @ADriyanaA

 


Няма коментари:

Публикуване на коментар