петък, 24 юли 2015 г.

NYX Chunky Dunk Hydrating Lippie Berry Mojito - ревю

Здравейте, приказни!
Дойде време да ви запозная с един мой любимец, а именно хидратиращия молив-червило на NYX от серията им Chunky Dunk



Той се превърна в най-използвания цвят този месец, защото е много нежен, подходящ за всеки ден и много хидратиращ. В тази жега не вярвам някой да носи грим... определено аз не го правя! Въпреки това обичам да имам нещо леко на устните си и ако досега просто използвах балсамчета за устни, то сега посягам към този хидратиращ молив на NYX.
Червилото идва в много сладка розова опаковка (която съответства на цвета на червилото, което е в страхотен "бери" цвят, както подсказва и името му) с въртящ се механизъм и прозрачна капачка. Формулата му е много нежна и балсаместа. Оставя усещането за носенето на балсам на устните. Спокойно може да се използва като балсам според мен, защото хидратира отлично.
Цветът може да се изражда, като повторите нанасянето няколко пъти. Лично на мен ми харесва, когато е по-наситен цвета, но и само с един нанесен слой стои прекрасно на устните.  
Тези "липита" се предлагат в 10 цвята, като можете да разгледате останалите в сайта на NYX Bulgaria. Цената им е 14.95 лв. за 3 гр. Определено ми е интересно да пробвам и оранжевите нюанси, защото знаете, че съм пристрастена към тях, хаха.

А вие имате ли някое от NYX Chunky Druk Hydrating Lippie? Ще се радвам да споделите впечатление!


                                                                                                                Love, Adriyana 

 

*червилото ми беше предоставено от NYX Bulgaria за проба, мнението ми за него е 100 % обективно и базирано на опита ми по време на ползването му


Още места, на които да ме намерите :

youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар