четвъртък, 30 юли 2015 г.

B.U. in action - ревю

Здравейте, приказни!
Днес няма да ви говоря за червила (изненада!), а за най-новите подукти на B.U. от серията In Action, които са крем деш-гел и дезодорант.
Когато за първи път видях рекламата на  B.U. преди години... много исках парфюма, но сякаш беше прекалено скъп за това време, пък и кой ще се занимава с мен да ми купува парфюми, все пак бях 6 - 7 клас (по мои спомени) и имайте предвид, ако тези, които четете не сте дете на 90-те, че ние не бяхме като вас, нямахме изобилие от всичко, за каквото се сетиш и има на пазара, но ценяхме всичко в пъти повече!
Та... рекламата, в която Ева Херцигова вади бутилката от хладилника беше любимата ми по това време. Свързвах B.U. със света на супер моделите, които идолизирах и на които събирах снимки от списания и вестници и грижливо колекционирах (всъщност голяма част от тях все още пазя, но това е друга тема)


След като най-накрая си купих така желания парфюм бях много щастлива, че съм се докоснала до света на звездите, които ползват B.U. (хихи). Не знам дали все още произвеждат точно този парфюм, но знам, че обожавах аромата и опаковката му. Посланието да бъдеш себе си за първи път ми направи толкова силно впечатление, като често четях надписите на кутията. Като стана дума за прословутата метална кутия, пазя я още и в нея си слагам памук. Аххх, сега като си припомних тези хубави времена, отново ми се прииска да имам този парфюм и още повече... да съм 6 - 7 клас :)
Нека обаче обърнем внимание на новата серия, от която любим продукт ми е душ гелът.


Той е в стандартната за душ-геловете на B.U. опаковка от 250 ml.  Продуктът се рекламира като "смути" за под душа или крем душ-гел, защото формулата му е малко по-различна от на стандартните душ гелове. Малко по-гъст е и прилича на истинско смути. Мирисът му е на йогурт и папая. Ароматът му е страхотен, а при използването му в банята става още по-силен. Пени се доста и измива отлично. Пише, че има хидратиращи съставки, които реватилизират кожата.
Определено много ми харесва и ви го препоръчвам, ако търсите страхотно ухание по време на къпане. Цената му е 3.60 лв.
Дезодорантът също има страхотен аромат! 


Аз не разбирам много от дезодоранти, защото избягвам да ползвам такива,затова не мога да ви кажа нищо повече. Опаковката е супер сладка и определено привлича погледите. Цената му е 4.99 лв., но до кая на август можете да го намерите на промоционална цена от 3.99 лв.

Можете да спечелите и двата продукта от играта, която в момента тече на страницата на BU Bulgaria във фейсбук.  Рекламното лице на продуктите е Михаела Филева, която макар да не е Ева Херцигова е едно много добро попадение на марката, защото певицата също като B.U. олицетворява индивидуалността и красотата.

                                                                                                      Love, Adriyana

 
* продуктите ми бяха предоставени от B.U. Bulgaria, мнението ми за тях е 100 % обективно и базирано на опита ми по време на ползването им


Още места, на които да ме намерите :
youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар