вторник, 7 юли 2015 г.

Mariah Carey's Lollipop Bling MINE AGAIN - ревю

Здравейте, приказни!
Много съм нетърпелива да ви съобщя, че шестия парфюм в колекцията ми от парфюми на Марая Кери вече и при мен и... май няма нужда да казвам, че го обожавам :)


Mariah Carey's Lollipop Bling Mine Again
Снимка : интернет

Mine Again е втория парфюм от колекцията Lollipop Bling от 2010 година. Заедно с Ribbon (който все още нямам) и Honey (ревю за който + повече за парфюмите на Марая можете да намерите тук) те оформят едно прекрасно трио от аромати, цветове и песни (всички са кръстени на песни на Марая), в което всеки може да намери нещо за себе си.
И трите парфюма от колекцията Lollipop Bling можете да намерите в parfimo.bg, както и няколко други парфюма на Марая Кери. В момента разполагат и с третия парфюм Ribbon, но той се предлага само бутилка от 100 ml... и колкото и да се изкушавам да го поръчам все ме спира факта, че искам колекцията ми от Lollipop Bling да съдържа еднакви по големина шишенца, а именно 30 ml. 


Mine Again, Ribbon, Honey
Снимка : интернет

Mine Again пристига отново в познатата ни кутийка, на която са изрисувани бонбони и близалки, което е и темата на колекцията. Този път обаче тя е червена, а надписите са сини. Бутилката  е идентична с тази на Honey и е червена. 


Mine Again е доста по-стандартен аромат от Honey, а също така по-нежен и ненатрапчив. Смятам, че от всички аромати на Марая, които притежавам този би се харесал на най-много хора. В сайта, посветен на колекцията lollipopbling.com той е определен като "опасно вкусен" аромат, със средни нотки шоколадови ягоди и магнолия. Топ нотките са червено френско грозде, червен портокал и хелиотроп, а основните са кремообазен мускус, зърна на tonka и ванилия.




Песента, на която е кръстен Mine Again е от албума The Emantipation Of Mimi от 2005 и една от любимите ми от него. Чуйте я :)


Цената на Mine Again е 13.70 лв. за 30 ml. и 31.10 лв. за 100 ml.  Доставката се извършва за около 3- 4 дни, а от parfimo всеки път подаряват по някоя мостра на нашумял нов парфюм. 
Изключително съм доволна, че сайтове като този предлагат парфюмите на Марая в България... нещо, което не беше реалност до преди няколко години.

                                                                                               Love, Adriyana


* Парфюмът ми беше изпратен от parfimo.bg за проба и ревю. Мнението ми е 100% обективно и базирано на опита ми по време на ползването му.

 

 Още места, на които да ме намерите :
youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me

Няма коментари:

Публикуване на коментар