вторник, 21 юли 2015 г.

Golden Rose Vision Lipsticks - ревю

Здравейте, приказни!
Имам удоволствието да ви запозная с две червила от най-новата колекция на Golden Rose, наречена Vision.


Моите две червила са  под номера 133 и 134. Формулата им е  иновативна, която е с обогатени пигменти за изключително дълготраен цвят. Също така съдържат масло от шеа, масло от жожоба и витамин Е.


Червилата са изключително пигментирани, стоят невероятно на устните, а цветовете им са типично в мой стил  - такива, които отварят лицето и се забелязват. За мен тези червила са откритието на сезона, като превъзхождат дори матовата серия на Golden Rose като качество и като цветова гама и са далеч по-добри от класическата им серия (за червило от нея съм писала тук)
Бих определила завършекът им като полу-матов, защото определено не е такъв като на червилата от матовата серия, но пък не са и наситени с блясък, както останалите кремообразни червила на марката. Много са приятни за носене, не лепнат и не изсушават устните. Също така са много дълготрайни!
Номер 134 беше любов от пръв поглед ! Обожавам такива цветове в коралово-червената гама. Смятам, че на мен ми отиват много и са подходящи за всякакви случаи. Затова и имам цял куп подобни, но точно този цвят не присъстваше в колекцията ми. Според мен той е перфектно попадение и смятам, че ще е доста харесван и търсен от момичетата.


Номер 133 макар да изглежда подобен на 134 на първата снимка, мога да ви уверя, че е коренно различен. Той е цикламено - розов, със студен синкав подтон. Цветът ми прилича малко на цикламената част на двойното червило на Avon, но е доста по-светъл от него и по-нежно седи на устните. Въпреки това е доста набиващ се на очи (което не си личи на снимката). Определено мой тип цвят, който ми е много подходящ за лятото и пролетта ( ако и вие харесвате такива цветове, можете да погледнете тази публикация)


Тези две червила определено ме спечелиха. Дори не подозирах, че новата серия Vision ще е толкова добра. Смятам, че Golden Rose ще са все по-споменавана марка в моя блог, защото си харесах около 7 - 8 червила от тази колекция и нямам търпение да си ги купя.


Golden Rose Vision са перфектните червила, ако търсите добро качество, страхотни цветове и ниска цена. Можете да избирате сред 25 цвята, а цената им е само 3.45 лв. Не съм ги виждала все още по магазините, но можете да ги разгледате и сайта на Golden Rose.
 
Като единствен недостатък отчитам опаковката им, която е леко нестабилна! Надписите почнаха да се изтриват дори само докато снимах червилата, като в момента са изтрити напълно с малко моя помощ, защото предпочитам да са напълно без надписи, отколкото с "замазани" такива. Според мен, ако Golden Rose вземат под внимание това, от което всички се оплакват (опаковките) няма да имат грешка.

А вие имате ли някое от тези нови червила на Golden Rose? Много ми е интересно да разбера какво мислите за тях и какви цветове притежавате!

                                                                                                  Love, Adriyana  




P.S. Не пропускайте да се включите в съвместния ни giveaway с Rhamnia Bynata !

*червилата ми бяха предоставени от Golden Rose Bulgaria за проба, мнението ми за тях е 100 % обективно и базирано на опита ми по време на ползването им.

Няма коментари:

Публикуване на коментар