неделя, 17 май 2015 г.

Любими пролетни/летни червила #2 - цикламени

Здравейте, приказни!
Днес ще споделя с вас кои са трите ми любими цикламени червила за пролетта и лятото...


Вече знаете, че съм влюбена в червилата Kiko Ultra Glossy Stylo  (прочетете ревю). Glam Magenta е eдно от трите червила, които притежавам от тази серия и именно то е едно от любимите ми, които нося тази пролет.


Цветът е по-скоро пурпурно/лилав,а не цикламен. Стои изключително на устните,  но много бързо изчезва.

Следващото червило е Estee Lauder Fuchsia Fever, за което ви говорих в предишна публикация. Изключително наситен цвят, много дълготраен (както обещава и тази серия) ! Идеален за моментите, в които искате да сте цветни и свежи!



И последното червило, което намира място в днешната публикация е абсолютния dupe на червилото на Estee Lauder. То e на Avon в цвят hi-def plum. Купих го преди това на Estee Lauder, но чак наскоро забелязах, че са почти еднакви като цветове. Гледайте двата цвята забелязвам едва доловимата разлика, че червилото на Еstee Lauder е съвсем леко по-розовеещо от това на Avon, което е малко по-лилаво. На пръв поглед обаче са напълно еднакви!



Eто ги и трите какво следва : Kiko, Estee Lauder и Avon

Kiko
Еstee Lauder
Avon

Това е от мен, момичета! Вижте и първата част на любимите ми червила за пролетта и лятото, ако не сте го направили (тук) и очаквайте трета съвсем скоро!

                                                                                                   Love, Adriyana


Още места, на които да ме намерите :
youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
twitter - @ADriyanaA

 


Няма коментари:

Публикуване на коментар