сряда, 20 май 2015 г.

Vichy Normaderm измивен гел - ревю

Здравейте, приказни!
Около година използвам измивния гел Vichy Normaderm и днес реших да ви споделя мнението си за него. Купих го в периода, в който пробвах доста от продуктите на Vichy, но тъй като не го ползвам често все още не съм го изхабила напълно.


Eто какво казват от VichyNormaderm е серия за проблемна кожа (моята кожа не е проблемна, но все пак...) Гелът може да се ползва за ежедневна употреба, като измива кожата без да я изсушава. Продуктът е хипоалергенен, без сапун, парабени и алкохол. Състав: Water, Sodium Laureth Sulfate, PEG-8, Coco-Betaine, Hexylene Glycol, Sodium Chloride, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Glycolic Acid, Triethanolamine, Salicylic acid, Sodium Benzoate, Sodium Hydroxide, Dipotassium Glycyrrhizate, Caprylyl Glycol, Capryloyl Salicylic Acid, Citric Acid, Parfum.

А ето и моят опит с Normaderm. При първите няколко ползвания на гела кожата ми се зачервяваше и усещах леко парене. В последствие установих, че съм ползвала прекалено много от продукта и съм търкала повече от необходимото. Продуктът е страшно икономичен и с една капка можете спокойно да измиете цялото лице.
За моята кожа обаче този гел никък не е подходящ за ежедневна употреба, защото макар да пише, че не изсушава, всъщност изсушава и то доста. Може би различно стоят нещата за момичета с по-мазна кожа, но моята е псуха, затова използвам гела един или два пъти в седмицата. С течение на времето започнах да го ползвам само за измиване на долната част от лицето - брадичката, бузите и т.н., защото това са зоните, в които най-често ми се появяват пъпки и кожата ми е по-проблемна.
Забелязах, че когато имам пъпки и използвам гела те заздравяват по-бързо, т.е. забелязва се някакво действие.
Опаковката е стандартна и удобна, тъй като пуска точно толкова продукт, колкото е необходимо. Затваря се стабилно на пръв поглед, но лично аз бих внимавала доста при пренасяне и пътуване.

На гърба на опаковката е облелязан състава, както и инструкции за ползване.

Цената за 100 ml е около 11 - 12 лв.

В крайна сметка моето мнение за продукта е по-скоро смесено, защото определено не е продукт за мен, но въпреки това използвам с удоволствие. Няма да го купя отново, но бих пробвала друг измивен гел на марката, който не е за проблемна кожа и не изсушава толкова. Ползвала съм и кремът за лице от същата серия, с който хич е си допаднахме. Определено Normaderm не е за мен.
А вие ползвали ли сте го? Кой е любимия ви измивен гел, който бихте ми препоръчали?

                                                                                                      Love, Adriyana


Още места, на които да ме намерите :
youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар