петък, 29 май 2015 г.

Любими пролетни/летни червила #3 - нежно розови

Здравейте, приказни!
Този месец направо не мога да се спра! Това е 14-тата публикация за май, което е откачено! Интересното е, че колкото повече съм заета в работата, толкова повече сядам, отварям блога и натискам "нова публикация". Предполагам това е начин за разтоварване и "бягство" от всичко, което ме заобикаля и пренасяне в моето си място. Сигурно съм, че и при вас е същото!
Днес ще ви представя третата част от любимите ми червила за пролетно-летния сезон. Макар да съм привърженик на ярките червила (както може би  вече знаете) често ми се иска да сложа нещо съвсем нежно на устните и да наблегна на очите. В такива случаи прибягвам към розовите нюанси, които са близки до устните ми.
Първото червило е доста ползвано от мен напоследък. Когато нямам време и не мога да избирам подходящо червило за ежедневния ми грим винаги прибягвам към него. То е на Essence и е номер 13 love me. Цветът е много красив, наподобяващ пепел от рози. Стои страхотно на устните! Това е единственото ми червило на Еssence и всеки път се питам защо нямам поне още 5 от тях... Определено продуктите на Essence са доста качествени и на достъпни цени, което е прекрасно!


Второто ми любимо розово червило е единственото ми на MAC, което много обичам и не искам никога да свършва! То е по-светло от това на Essence и с прасковен подтон, цветът му е Cut A Caper. Много красиво и нежно стои на устните. Определено се усеща, че е от по-висок клас козметика, защото буквално гали устните като коприна при нанасяне, а и след това. Писала съм малко повече за него тук.


Третото и последно червило, за което ще ви говоря е на Avon и е цвят Twinkle Pink. Това червило ми беше подарък на събитието миналата година "Avon - ти правиш всичко красиво",  на което имах радостта да присъствам. Първоначално обаче не ме хареса особено, защото стои доста "перлено" на устните и има вариант да изглеждам като клоун с него, но напоследък го съчетавам с едно матово червило в телесен цвят и стои много добре. Цветът му е нюд с розов подтон.



Ето ги и суочове на трите червила както следва MAC, Avon, Essence :)




M.A.C.
Avon
Essence
Прочетете и останалите две части на Любими пролетни/летни червила - оранжево-коралови  и цикламени.

                                                                                                    Love, Adriyana

Още места, на които да ме намерите :
youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар