неделя, 10 май 2015 г.

May In Movies : Annie

Здравейте, приказни!
Вчера гледах един страхотен филм и бързам да ви разкажа за него. Дълго време го чаках и се вълнувах, защото е с една от трите ми най-любими актриси Камерън Диаз (заедно с РийзУидърспуун и Шарлийз Терон), а щом тя участва в нещо... аз задължително трябва да го видя!
Annie е съвременна интерпретация на известния мюзикъл, в която изоставено дете попада под светлините на прожекторите. Това става след като съвсем случайно кандидат кметът на Ню Йорк го спасява от кола на пътя.


Естествено любимата ми част от филма е Камерън Диаз, която е изключително забавна в ролята си. Много интересно ми стана, че е била номинирана за "най-лоша поддържаща роля", защото на мен ми хареса много.
Annie не е филм,който би допаднал на всеки, въпреки че има за всекиго по нещо - любов, музика, танци, смях, приятелство. Определено обаче е моят тип филм - много забавен, много цветен и с много музика. Да не забравяме и страхотната актьорска игра.

Не искам да издавам нищо повече, просто го гледайте :)

Оценка : 6/6
Можете да научите повече за филма в IMDb.


                                                                                           Love, Adriyana

Още места, на които да ме намерите :
youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар