четвъртък, 28 май 2015 г.

May In Movies : The Age Of Adaline

Здравейте, приказни!
Днес успях да гледам филм, който чаках отдавна. Когато видях трейлъра за първи път ми хареса много и нямах търпение да го изгледам! Става въпрос за The age of Adeline/Вечната Аделайн, който в момента върви по кината. Филмът е с участието на една доста нашумяла актриса, която последните години се превърна в истинска модна икона Blake Lively. Аз я харесвам от участието й в Gossip Girl (който е един от най-най-любимите ми сериали евър), макар да не е от любимите ми актриси.
Филмът е интересен. Доста бързо се развиват действията, което не ти оставя време за размишляваш над факта, че  "разказвачът" е абсурден (ако го гледате ще видите за какво говоря). 


Историята е за жена, която спира да остарява и остава вечно на 20 и няколко години. Мечтата на всяка жена бихте казали, нали? Но какво ли е да гледаш как децата ти остаряват и си отиват?
Точно това са опитали да ни разкажат създателите и замисълът ми хареса много, но не са успели да засегнат достатъчно дълбоко темата и тя стои ... повърхностно и някак... глупаво. Да, интересно е през цялото време, но... нещо в този филм липсва. Дали е сюжетът, сценария, играта или всичко заедно не мога да преценя. Останах леко разочарована, защото очаквах повече.
Все пак филмът е приятен и разтоварващ и ако ви се гледа красивата Блейк тогава бягайте към киносалоните :)

 Оценка 4/6
Можете да научите повече за филма в IMDb


                                                                                                     Love, Adriyana

Още места, на които да ме намерите :
youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар