петък, 8 май 2015 г.

Maybelline Colorama единични сенки - ревю

Здравейте, приказни!
Днес ще споделя с вас мнението си за единичните сенки на Maybelline Colorama. Аз притежавам три цвята, които купих миналата година още преди да започна блога си. Не знам как не съм говорила за тях досега, при положение, че са страхотни.


Моите цветове са 310 (розовото), 402 (лилавото) и 810 (синьото). И трите цвята са много свежи и подходящи за пролетта и лятото :)

Опaковка 6/6
Много компактна и изчистена опаковка. Пластмасова и много стабилна. Няма вероятност да се отвори по време на пътуване. Освен сянката съдържа и малък апликатор (който аз съм махнала отдавна).

Качество 6/6
Много наситени цветове, които издържат цял ден върху клепача. Не се ронят, разнасят се много лесно. Имат много фина текстура, която позволява доброто им преливане. Определено едни от най-качествените сенки, които съм ползвала. Най-много ме радва факта, че не се ронят при потапянето на четката в сянката.

Цена 6/6
В интернет се предлагат за около 5 лв., но мисля, че преди време струваха малко повече. Количеството е 3 гр. За това качество и голямото количество сенки парите си заслужават напълно!

Цветове :

Първия цвят, за който ще ви говоря е номер 310. Това е един много красив наситено розов матиран цвят, с червен подтон. Доста необичаен цвят за сенки (може да се ползва и като руж), но смятам, че доста интересно стои като акцент на окото при един цветен пролетен грим.



Втория цвят, който имам е един стандартен за мен цвят, а именно лилавото (номер 402). През годините съм натрупала доста лилави сенки (защото мисля, че много отиват на очите ми), но точно такъв цвят нямам друг в колекцията си. А той е наситено матирано лилаво в неутралната гама. Много интересен цвят, който те кара да кажеш "не е точно лилаво". Има съвсем леко доловими брокатени частици.


И последния цвят е номер 810, което е  графитно синьо с леки брокатени частици. Подходящ както за лек дневен грим, така и за силен вечерен грим. Това е и цветът, който най-много съм носила.


                             Eто и как стоят на кожата, като сенките са нанесени без база.


За финал ще кажа, че ако ви се отдаде възможност пробвайте сенките, защото наистина  си заслужават! А ако вече сте го направили ще се радвам да споделите какво е вашето мнение за тях!

                                                                                                      Love, Adriyana 

 

Още места, на които да ме намерите :
youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар