вторник, 2 юни 2015 г.

May favorites (music, movies, books)

Здравейте, приказни!
Май беше един изключително забързан и напрегнат месец за мен. Края на учебната година за моите първокласници, матури, заместване на колежка и какво ли още не. Изненадващо обаче това е месецът, в който успях да изгледам най-много филми (явно наистина съм имала нужда от разпускане) и да направя най-много публикации (въобще... от съществуването на блога ми). Прочетох и една невероятна книга (ще видите повече за нея след малко) и се разделих с месеца с много усмивки и пълна къща с букети цветя. Освен това май беше #NoBuy, така че няма да споделям с вас любимите си козметични продукти, защото на практика нямам такива. Всичко, което съм използвала е добре познато и за него съм ви говорила вече. Така че да минаваме направо към любимците ми за месеца!
 

Голяма късметлийка съм този месец! Няколко любими изпълнителки пуснаха новите си сингли! Ето ги и тях :
 Hilary Duff е номер едно този месец за мен. Много свежа песен, която не мога да спра да си тананикам, перфектна корица на новия й сингъл и страхотен видеоклип (останаха ми очите направо)  Въобще всичко около Sparks изглежда извадено от страниците на списанията.  Албумът на Хилари Дъф излиза на 16-ти юни и носи името Breathe In. Breathe Out.



Не мога да не спомена голямото завръщане на още една моя любима певица и актриса Katharine McPhee. Много я харесах в сериала Smash и в последствие наваксах с всичките й песни и роли в киното и телевизията. Преди няколко дни тя пусна новия си сингъл Lick My Lips. Видеoто е много забавно и e в стил 80-те. 


Kelly Clarkson няма песен, която да не харесвам! Изключителен талант, който и този път ни зарадва с невероятна песен, в която всеки от нас може да се познае. Invincible е сингъл от албумът й Piece By Piece.

Сигурно вече сте чули новия сингъл на Taylor Swift, видеото към който счупи всички рекорди на VЕVO и  събра един куп звезди, като започнем от Selena Gomez и стигнем до Cindy Crawford. Последната е моя голяма любимка още от  дете и именно заради нея слагам клипа в любимите си този месец. Песента не ми хареса особено, за разлика от предишните няколко сингъла на Тейлър.


Моята голяма слабост Carrie Underwood ме зарадва с микс от най-големите й хитове, намерили място в албума Greatest Hits : Decade #1 с който отбелязва 10 години на сцената. Все още не притежавам албума, което е срам за заклет фен на Кери като мен..., но скоро ще поправя тази грешка!


Моят сериал на месеца определено е Witches Of East End. Изгледах втория му сезон за няколко дни, защото е толкова интересен, че не можеш да спреш да гледаш. Нямам търпение да започне новия трети сезон. 


Както знаете май месец правих публикации за всички филми, които гледах, така че няма да се спирам подробно на тези, които са ми харесали най-много. Това са Still Alice, The Water Diviner, TinkerBell and the legend of the Neverbeast и Annie.

Книгата, която имам от години, но все не стигах до нея  е The Notebook/Тетрадката на Никълъс Спаркс. Филмът, направен по тази книга е един от най-най-любимите ми, затова знаех, че и книгата ще ми хареса, но не предполагах, че това ще е най-вълнуващата книга, която съм чела някога. Много пленителна и много лека за четене... ако не говорим за последната глава.  Тя е толкова силна, че една я прочетох, задавена в сълзи. Не мислех, че книга може да ме доведе до подобно състояние, но ето, че Тетрадката ме накара да преживея нещо уникално, а именно любовта на Ели и Ной. Някой беше казал, че това не е книга, която четеш, това е история, която преживяваш и става част от теб. Склонна съм да се съглася! Ако не сте я чели, горещо ви я препоръчвам!


Това бяха любимците ми през май! Нямам търпение да разбера какви ще бъдат те през юли! Пожелавам ви един слънчев, топъл и много любим месец!

* всички снимки са от интернет

                                                                                                    Love, Adriyana

 

Още места, на които да ме намерите :
youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар