неделя, 8 януари 2017 г.

Milani Tea Rose Blush - ревю

Здравейте, приказни!
До преди две години не се интересувах въобще от ружове. Смятах, че както с тях.. така и без тях. Нали все пак си имам естествена руменина? Да, ама не. Когато сложим фдт и лицето ни стане еднакво като платно и добре да придадем малко живот на бузките.
Днес ще си говорим за един страхотен руж, с който се сдобих благодарение на Поли. Става въпрос за Milani Powder Blush в цвят 08 Tea Rose.


От доста време искам да пробвам продукт на Milani, но марката не се предлага в България. Много съм слушала за Luminoso, който е от т.нар. печени ружове и може би най-известния продукт на марката. Съдейки по Tea Rose май с право Milani е една много хвалена и обичана марка.
Ружът е в много красива, семпла опаковка. Затваря се стабилно и се усеща като сравнително качествен продукт при първи допир. На гърба са посочени съставките.


Това, което обаче мен ме впечатли още щом го видях е страхотната изработка на самата пудра, кото е под формата на роза. Много нежно и красиво седи в опаковката, чак ми е жал да го използвам, за да не разваля розата, хаха.
Ружът е пигментиран, но се прелива прекрасно, така че е подходящ за ежедневен грим. Цветът е много нежно бледо розово, което не предполагах, че ще ми хареса толкова много. Сравнително дълготраен е, макар никога да не съм била с него повече от 6 часа.



Смятам, че няма да съжалявате, ако пробвате някой от ружовете на Milani, а защо не и точно този.
Цената му в официалния сайт на марката е $9 за 17 гр, което си е страхотна сделка.

А вие пробвали ли сте някои от продуктите на Milani?

                                                                                                         Love, Adriyana

 

                                                   

Няма коментари:

Публикуване на коментар