петък, 10 юни 2016 г.

April & May Favorites /Любими за април и май


Здравейте, приказни!
Отново дойде време за любимците на месеца. Този път не за един, а за цели два!
Както вече сигурно сте прочели или гледали… април беше най-страхотния месец за мен. Посетих Италия и се сбъдна мечтата ми да бъда на концерт на Марая Кери. Тъй като изписах десетки редове за това преживяване.. смятам да не се спирам повече за него. Ако ви е интересно можете да прочетете ДА СБЪДНЕШ МЕЧТАТА СИ и да изгледате клиповете в Youtube канала ми. Това определено е най-любимото ми преживяване досега и благодаря на съдбата, че ми го подари!


И като почнахме по този начин нека първо ви представя и останалите некозметични любимци, а козметиката ще я оставя за на края.
Две театрални постановки ме плениха този месец, а именно Вечеря за тъпаци и Столетие мое.  Първата беше с Христо Гърбов в главната роля и беше страшно забавна. Постановка, която те кара да се смееш от сърце. Ако я гледате имайте предвид, че е дълга около 3 часа, защото има антракт. Заради това аз не успях да я видя до самия й край (тъй като щях да си изпусна последния автобус до вкъщи), но… и това, което видях много ми хареса.  
Още по-интересна постановка беше "Столетие мое" със  Стоянка Мутафова. Много съм щастлива, че гледах на живо великата българска актриса.  Жената има завиден хъс за игра и въобще...за живот. На 94 е с бистър ум и съумява да изправи препълнения салон на крака. Не съм виждала толкова много аплодисменти след края на представлението. Много емоционална постановка беше. Препоръчвам ви да видите, било то и само заради Стоянка Мутафова.

Снимка - интернет

През изминалите два месеца музиката беше най-запомнящата се част от тях. Чух едни от най-големите хитове на Марая Кери на живо, което автоматично прави всички останали песни по един или друг начин маловажни, но... все пак няма как да не спомена новия сингъл на Carrie Underwood"Church Bells". Песента е част от албума й Storyteller, а видеоклипът представлява части от турнето й. Невероятна певица, за мен най-добрата в кънтри-рока и голямо мое вдъхновение. Можете да прецените сами, като видите видеото :)
 

Втората песен, която ми стана любима е If Love Was A Crime на Поли Генова. И аз както повечето хора в България силно стисках палци на нашето момиче на Евровизия, защото много харесвам Поли още от времето на Бон Бон, когато тя и Дени бяха водещи. Песента е много заразителна и не спира да си я тананикам. 


Любимата ми книга беше "Бизнес на високи токчета" на AMG publishing. Това е книга, която навлиза в детайли за света на модата и проследява създаването, налагането на пазара и невероятния успех на модния гигант Jimmy Choo, както и в частност животът на съоснователката на марката Тамара Мелън. Прочетох я с голям интерес и вече ще гледам с други очи (а именно информирани, хаха) на  обувките Джими Чу :)


Снимка - интернет

От към козметични любимци двата изминали месеца също бяха много наситени, тъй като тотално се влюбих в няколко продукта. Ето кои са те:Палитрата на Wet n' wild Petal Pusher e разкошна. Много удобна за ползване, пигментирана, не се рони прекалено, много лесно се преливат сенките и въобще - страхотна е! Определено искам да се сдобия с още сенки на марката, защото те не само оправдаха очакванията ми, но и ги надминаха. Ще имам отделна публикация за палитрата, а ако ви е интересно да видите първото ми впечатление за нея можете да погледнете видеото.
 

Най-любимият ми руж, който съм имала някога е Too Faced Love Flush Love Hangover! Стои много естествено (все едно съм се изчервила) и е едно малко бижу, което много се радвам, че имам. Ако се чудите дали да си купите някой от ружовете от тази колекция, то аз гласувам с "да" с две ръце. Скоро и за него ще има отделно ревю, където ще ви споделя повече за сладкото сърчице.


 Лакът, който виждате на снимката е на NYX и го имам от преди повече от година, но миналите два месеца го носех постоянно. Много нежно бебешко розово е, с леки отразяващи светлината частици. За него имам ревю в блога, което можете да погледнете, за да разберете повече.
Любим ми стана и моливът за очи, за който писах повече тук на Kiko, както и червилото на Rimmel by Kate 05, за което съм писала по-подробно в тази публикация.  
Гел-кремът за околоочния контур на полската марка Flos-Lek Pharma ми свърши страхотна
работа през изминалите месеци. Много добре овлажняваше и подхранваше зоната около очите,бързо попиваше и беше страшно икономичен. Тези дни похарчих и последното количество от него и се надявам един ден пак да го ползвам, защото е страхотен!


E, това бяха любимците ми за април и май. Надявам се публикацията да ви е била интересна! Ако желаете можете да видите и видеото, което заснех по-рано този месец по темата :)



                                                                                                    Love, Adriyana

 

youtube - ADRIYANA
facebook - MakeUp Music Me
втория ми блог - Classroom Of Joy
 instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA

*някои от споменатите продукти в тази публикация са ми изпращани от PR. Това по никакъв начин не е повлияло на мнението ми за тях. То е 100 % обективно и базирано на опита ми по време а ползването им

Няма коментари:

Публикуване на коментар