четвъртък, 29 декември 2016 г.

Llums - нова марка на пазара

Здравейте, приказни!
Наскоро дрогерии Лили пуснаха собствена грим марка, наречена Llums. Съвсем случайно бях в магазина им в деня, в представиха за порви път марката и си взех два продукта, за които веднага направих видео, за да разберете първите ми впечатления. Можете да го видите тук.
Наскоро пък от самата марка ми изпратиха няколко продукта и реших да направя и публикация, в която да споделя мнение за още няколко неща от Llums.


Първото нещо, за което ще ви разкажа е червилото, което е под номер 03. То е в много коледен цвят - нещо като винено червен или бургунди (не ме бива в описването на цветове). Носих го много през декември и дори влезе в декемврийските ми любимци . Матово е, но не се усеща сухо на устните. Също така не ги изсушава много след няколко поредни дни носене. Сравнително трайно е. Определено голямо попадение. Харесах много и лилавото червило, което си купих първоначално (номер 01), но това определено ми харесва повече.


Като говорим за коледни цветове лакът с гел ефект, който ми изпратиха е класическо червено, което обичам да нося много по това време на годината. Той е номер 17 Hollywood. Хареса ми това, че четката е много удобна за нанасяне. Съхне бързо, но и бързо се бели. Като цяло обикновен червен лак, който никога не е излишен.


Ружът Under The Sun 04 е в прекрасен неселен цвят с лек прасковено-оранжев подтон. Не съм имала подобен руж досега, защото винаги съм се спирала на по-розови и по-коралови нюанси. Определено ми хареса. Нанася се и се прелива много лесно, добре пигментиран е, но не стои натрапчиво на скулите. Ще го ползвам когато имам повече тен, защото смятам, че тогава ще стои по-добре.
Опаковката му е много стабилна и подходяща за пътуване. Като цяло опаковките на Llums ми допадат доста.


И последното нещо, което имах възможността да пробвам е единичната сянка 04 Orange Pink. Тя е в нежно прасковено с съвсем фини блестящи златисти частици. Цветът е много подходящ за момичета, които тепърва "прохождат" в грима и искат да носят сенки, които обаче са много леки и натурално изглеждащи. Прелива се лесно, но би ми се искало да е още малко по-пигментирана.
За съжаление не успях да направя суочове на сянката и ружа, но скоро ще ги видите и в youtube канала ми .


Обобщено мога да кажа, че Llums е марка, която определено ще следя. Ще ми се да пуснат още продукти в козметичната си линия, за да има за всекиго по нещо. Ако се чудите какво да пробвате вие... определено се насочете към червилата им.


                                                                                                        Love, Adriyana



youtube - ADRIYANA
facebook - MakeUp Music Me
втория ми блог - Classroom Of Joy
 instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA
 * продуктите са ми изпратени от PR. Мнението ми е 100 % обективно и базирано на опита ми повреме на ползването им.

Няма коментари:

Публикуване на коментар