вторник, 24 октомври 2017 г.

Life As I Know It - Моминско парти и японски giveaway

Здравейте, приказни!
Явно напоследък съм в доста "разпиляно" състояние, тъй като отново сядам, за да ви говоря за различни и хаотични неща от живота ми. Сякаш този пит публикации ще се превърнат в любимите ми, но нямам нищо против. А вие?
Главната тема на изминалите седмици беше моминското парти на моя колежка. С останалите момичета доста се вълнувахме, тъй като за първи път щяхме да организираме и присъстваме на подобно събитие. Решихме то да е в клуб "Conte" в Студентски град, защото разбрахме, че на нея й харесва там. 
Аз като човек, който хич не си пада по вечерните излизания, продънващ ушите бас и задимените пространства бях леко скeптично настроена към мястото. Обстановката обаче се оказа страхотна. Самото място е доста модерно, музиката беше хубава и не прекалено силна. Напитките също ни харесаха. Обслужването беше на ниво. Като цяло останах доволна от мястото и бих се върнала пак с удоволствие. Споделете ми вашето любимо място за вечерно излизане, ще се радвам да го разбера :)
Спирам с приказките за самото място. Най-важното беше, че си прекарахме страхотно с момичетата и смятам, че изпълнихме мисята си, а именно - младоженката да се почувства като принцеса.


Много харесах как се получи гримът ми тази вечер, така че слагам няколко снимки и на него. За очите използвах черния цвят от Too Faced Sweet Peach Palette и жълто - златист пигмент на NYX. Очната линия тази в бурканчето на Maybelline и не помръдна цяла вечер. Смесих два цвята червило от течните матови на Bourjois. Исках фон дьо тенът ми да е много покривен и дълготраен, затова заложих на любимия си Catrice HD 24 h.


Отдавна се каня да направя обновена колекция от лакове за нокти, така че най-накрая вече е факт. Оказа се, че колекцията ми се е смалила от миналия път, в който направих подобно видео, но за сметка на това всеки един лак от сегашната ми е много любим. Напоследък не мога да спра да нося тъмно синьото от Oriflame, което ви показах преди време.



Той е от серията The One в цвят Ocean и ме впечатли в покривността и издръжливостта си. Три седмици посягам към него, което смятам, че е доста показателно. Видеото с колекцията ми съвсем скоро ще бъде качено.


Тези дни получих пратка от parfimo.bg - сайт за маркови парфюми с две страхотни неща, за които нямам търпение да ви споделя. Първото е спиралата на Maybelline Lash Sensational, за която всички казват, че е една от най-добрите на марката, а и една от най-добрите дрогерийни спирали. Всеобщият любимец за първи път попада в ръцете ми, въпреки че съм му хвърлила око отдавна. Ще ви споделя повече за нея друг път, защото все още нямам изградено мнение.
Втория продукт, който избрах от сайта е мини парфюма Karl Lagerfeld For Her. Обожовам го от момента, в който го видях! Супер готин е за подарък или просто като мил жест към жена, която си пада по дизайнеските парфюми (а коя не си?) В много сладка малка опаковка е (4,5 ml) и мирише много свежо на цветя и плодове. Определено доста пролетен аромат, който ще запазя за тогава. Направи ми впечатление, че не е много скъп, в сравнение с други подобни парфюми. Около 50 лв. за 85 лв. си е добра сделка. Малкият пък е 5.80 лв.


Завършваме с един "японски giveaway", за който може би сте разбрали, ако следите канала ми в youtube. Става въпрос за Kawaii Box, което всъщност е месечна абонаментна кутия с най-различни японски kawaii (превод сладки, симпатични) неща. Изгледайте видеото, за да разберете какво се падна на мен този месец, а ако искате да си изпробвате късмета можете да участвате за спечелването на подобна кутия на този линк . На снимката - портмонето във формата на cupcake. Доста kawaii, нали?



                                                                                                        Love, Adriyana

youtube - ADRIYANA

facebook - MakeUp Music Me

втория ми блог - Classroom Of Joy

 instagram - @adriyanarumenova

twitter - @ADriyanaA

 



Няма коментари:

Публикуване на коментар