сряда, 9 май 2018 г.

Любими за април/ April Favorites

Здравейте, приказни!


Отново дойде време да ви споделя любимците си на месеца. Този пък те са доста по-малко, но пък са все страхотни и много любими.
Започваме с три много интересни маски на корейската марка Pilaten, която имах възможността да пробвам благодарение на сайта за маркови парфюми - parfimo.bg




Много се изненадах, че в сайта вече има и корейска козметика и нямах търпение да пробвам някои от продуктите. Спрях се на PIlaten Nose Mask Remove Blackhead ,защото отдавна искам да намеря нещо ефикасно, което да премахне черните точки по носа. Маската е черна, нанася се много лесно, защото е с много удобен накрайник и няма нужда да цапате пръстите си или пък четка. Ползвах я два пъти за около седмица и не успя напълно да ме оттърве от черните гадини. Все пак няма как да не отбележа, че доста от тях липсваха. Интересна и доста икономична маска! Цената й е 11.70 лв. 


Втората маска ми е абсолютно любима. Тя е за околоочния контур. Напоена е с колаген. Много приятно е усещането, докато е на лицето. Все едно се подмладявате с всяка секунда, хахах. След като я махнах имах чувството, че за първи път усещам очите си/зоната под тях толкова отпочинали, освежени и подхранени. Много ми харесва и определено бих си я поръчала отново. Pilaten Pila Girl Eye Mask e на цена 4.50 лв.




И третата маска е може би най-любимата ми от трите. Тя е за устни и е нещо, което никога не бях пробвала. Има много сладурска форма (като едни големи устни) и осезаемо подхрани и направи кожата около устата ми доста по-еластична. Поне такова беше усещането. Много удобна за използване, не се хлъзга или пък разтича. Страхотна! Pilaten Collagen Nourish Lips Membrane e на цена 4.20 лв.



В едно от последните ми видеа тествам именно тези три маски, така че можете да го гледате, за да ги видите "в действие" :)





Филмът, който много харесах този месец се нарича A Quiet Place. Той е много необичаен и нещо, което не бях гледала досега. Има съвсем малко реплики на героите, тъй като през по-голямата част на филма те мълчат. Колкото и странно да ви звучи, ще разберете, ако го гледате. Има доста напрягащи моменти и определено го препоръчвам на хората, които обичат да им се вдига адреналина по време на подобни филми.



Супер интересен ми беше и поредния филм с Лиъм Нилсън The Commuter. Типичният за него филм, в който се опитва да разгадае кои са лошите сред дозина нищо не подозиращи пътници. Мисля, че сюжетът е банален, но въпреки това филмът е страхотен за гледане. Препоръчвам с две ръце.



За моя голяма радост и този месец имаше нови сингли, които веднага да заобичам. Обожавам периодите, в които моите любими изпълнители пускат песен след песен. Така всеки месец има по няколко празника за мен. Този имах цели два (като не броим и няколкото рождени дни на мои близки). Eто ги и тях :


А кои бяха вашите любимци през месец април?

                                                                                                        Love, Adriyana



youtube - ADRIYANA

facebook - MakeUp Music Me

втория ми блог - Classroom Of Joy

 instagram - @adriyanarumenova

twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар