вторник, 3 юли 2018 г.

Любими през юни/ June Favorites

Здравейте, приказни!
Спомняте ли си, че по едно време ме беше обзела мания да пробвам нови и нови парфюми. Дори ви бях разказала за тях в този влог. Май се върнах отново в тази фаза, тъй като вече обмислям следващата си поръчка. Най новият парфюм в моята колекция е Guess Girl Belle и беше най-носеният от мен през изминалия месец.



Първото, което ми направи впечатление е интересната опаковка. Много закачлива и необичайна е. С панделка на капачката, която аз напръсках, за да мирише хубаво и тя, хаха. 
Има много интересен, по-скоро вечерен аромат, но аз го нося и през деня. Издръжливостта му е по-скоро средна. Ето и нотките му :
Връхни нотки - шампанско
Сърдечни нотки - божур, арабски жасмин и виолетка
Базови нотки - сандалово дърво, мускус и ванилия


За първи път притежавам парфюм на марката и определено смятам, че няма да ми е последен.

Guess Girl Belle може да намерите в сайта за дамски и мъжки парфюми - parfimo.bg, като се предлага в различни разфасовки, като моят е 30 мл за 19 лв.


Отдавна исках да пробвам и парфюм на Elizabeth Arden и си поръчах мостра на Green Tea Cherry Blossom,  която за съжаление се беше разляла половината, но... все пак успях да го пробвам. Много интересен аромат, хареса ми. Разгледах и другите парфюми на марката и си набелязах още няколко. Може и да ги видите в някой от следващите постове. 

Голям любимец през последната седмица на месеца ми беше книгата на Стивън Кинг Мизъри. Започнах да я чета веднага след като минаха държавните ми изпити и я завърших няколко дни след това. Буквално не можех да спра да я чета. Когато си лягах - мислех да нея, когато се събуждах сутрин - също. Макар да съм гледала филма и той да събуди любипитството към книгата, ще призная, че книжния носител ми беше много по-напрегнат, наситен с действие и запленяващ. О, да не пропусна - и доста по-брутална! Имайте го предвид, ако искате да я прочетете. 
Ще се радвам, ако ми препоръчате и други книги на автора, които са ви харесали много, защото след Мизъри ми се иска да изчета всичко от него.



Следват два филма, които са от същия жанр - хорър, ужас или както аз си ги наричам - "които те държат под напрежение и ти вдигат адреналина". Първият, на който попаднах случайно е Incident in Ghostland. Когато видях трейлъра бях много заинтригувана и го изгледах моментално. Много ми хареса, защото има неочаквани моменти и историята е доста необичайна. Сигурна съм, че ще ви хареса!



И вторият е филм, който си бях набелязала отдавна, защото в него участва една от любимите ми актриси/певици Манди Мур. Нарича се 47 meters down. Отново държи под напрежение през цялото време и ако харесвате филми за преследвания от акули - задължително го гледайте.



Много интересен продукт за махане на грима от очите пробвах наскоро и много ми хареса. Става въпрос за Oriflame NovAge hydra calm eye make-up remover. Той е под формата на прозрачен гел (и както се вижда хич не е подходящ за снимки) Може да се нанася върху памучно тампонче или направо с пръсти. Премахва грима много добре, дори се справя и със спиралата без проблем. Не дразни очите и имам чувството, че изсушава по-малко от мицеларна вода. Определено интересен продукт, който се радвам, че пробвах.



И последният продукт също е на Oriflame. Става въпрос за маслото за тяло и коса от авокадо. Поръчах го, защото обожавам авокадо, а и съм слушала, че се отразява много добре на кожата. Приятно ми е да го използвам след баня, когато кожата ми става доста суха.  Не съм го ползвала за коса, защото моята се омазнява много бързо. Хареса ми това, че не лепне много, а попива сравнително бързо. Ароматът се задържа върху кожата, което също е голям плюс. Доколкото разбрах това е съвсем нов продукт на марката и  се надявам тепърва да пускат с още аромати, защото със сигурност ми е любопитно да пробвам и тях.

Това бяха любимците ми за този месец. Нямам търпение да разбера какви ще ми донесе юли!


                                                                                                          Love, Adriyana


youtube - ADRIYANA

facebook - MakeUp Music Me

втория ми блог - Classroom Of Joy

 instagram - @adriyanarumenova

twitter - @ADriyanaA



Няма коментари:

Публикуване на коментар