понеделник, 21 септември 2020 г.

Gabriella Salvete - първи впечатления

Здравейте, приказни!
Имах възможността да тествам голяма част от продуктите на италианската марка с чешки корени -  Gabriella Salvete. От скоро можете да намерите продуктите в сайта parfimo.bg, но да си призная за мен никога не ми беше хрумвало да ги пробвам преди това.
Всички продукти, за които ще ви разкажа днес са ми подарък от марката, за което много им благодаря. Ето и първите ми впечатления от продуктите.

Gabriella Salvete palette 16 shades ме изненада много приятно. Съдържа 16 матови и блестящи цветове в неутралната и цветната гама. Най-много ме впечатлиха перлените червеникави цветове, розовия и златистия. Мисля, че биха се получили страхотни вечерни визии, много бляскави и разнообразни. Също така в палитрата присъстват и цветове, с които можете да се гримирате всекидневно и по-леко. Пигментацията не е много добра, но това ги прави по-лесни за работа на начинаещи. За цената си от 16 лв. (в момента е намалена) мисля, че палитрата е голямо попадение и определено си заслужава.


Продължаваме с продуктите за лице, като от тях най-много им хареса Lumi glow трицветната пудра, която dз бих смесвала и нанасяла като хайлайтър. Цветовете са много подходящи за ежедневието, не прекалено наситени, но пък с наслояване можете да получите и по-блестящ ефект. 


Матиращата пудра пък е един от продуктите в кутията, на които най-много се зарадвах. По принцип не използвам пудра, но това лято е толкова топло, че дори и минималното количество грим, което слагам от време на време, се разтича. Чудих се каква пудра да си купя, но никога не съм си падала по този продукт и въобще не знам как да си избера подходяща. Е, явно, че тя сама ме избра, хаха. Нанасям я върху бб крема си и я подновява няколко пъти прези деня (зависи от това колко време съм навън).

Трио палитрата с хайлайтъри и контурираща пудра е страхотна за всеки ден и ще замести друга много любима моя палитра за лице от Revolution, за която съм си споделяла тук.

Абсолютно винаги много се вълнувам, когато си купя или получа нови четки. Те са ми голяма страст и просто не мога да им се нарадвам. Такъв е случая и с двете четки за лице на марката, които обожавам. Едната е за контуриранe и аз я ползвам за бронзант и за пудра. А другата за фдт и коректор. Супер меки и качествени четки. Ползвам ги постоянно откакто ми ги пратиха и досега не са ми падали косъмчета или променили формата си. Четките на марката са на сравнително достъпни цени (от 10 до 20 лв. за брой) и ако попаднете на намаление, смятам, че си заслужават определено. 


Продуктите за устни винаги са ми били любими, особено червилата. За съжаление вече все по-рядко посягам към тях, тъй като работя с маска, а не ходя никъде другаде, освен на работа. Знаете как е в последно време. Въпреки това много харесах олиото за устни и балсамът , които имат от онзи пристрастяващ ефект. Не можеш да спреш да ги нанасяш, дори и за знаеш, че прекаляваш. Признайте си, че и на вас ви се е случвало, хаха.



Останалите червила и гланцове не успях да тествам подобаващо, но хубавото е, че са все в цветове, които харесвам, така че ще споделя на по-късен етап мнението си за тях. 



Gabriella Salvete Perfect skin отново ме изненада приятно, тъй като все не попадах на свестен коректор, който да не изсушава кожата ми и да ми пасва на тена. Не знам как са улучили от марката, но цветът ми е перфектен. Нанасям го под очите и на местата, на които имам петна или пъпчици. Eдинственото ми притеснение е, че почти свърши. Не е много икономичен, може би защото е по-течен, но въпреки това съм с положително мнение за него.


Един от продуктите, на който най-много се кефя последните дни са гъбичките, с които нанасям коректор и фдт. Не знам за вас, но аз постоянно късам всякакви подобни. Дори бюти блендъра ми не издържа повече от месец. Дали ги пробивам с ноктите по време на миене или все ми се падат някакви несполучливи бройки...не знам, но последно бях много разочарована от оригиналния бюти блендер, който се разкъса на четвъртото ползване, а никак не е евтин. 
При тези гъбички, които са три в опаковка, ми хареса това, че са по-плътна материя и изглежда, че по-трудно биха се пробили. Ползвам ги почти всеки ден и засега са непокътнати. 

Пробвах и няколко молива за очи - бял, кафяв и син. Много са меки и приятни за работа. За в жегата обаче не са много подходящи, защото се размазват. Честно казано нямам търпение да застудее и не само заради задържащия се грим. Просто тази година жегата ми дойде в повече, а на вас?


Очната линия подарих на леля ми, тъй като тя е голям фен на подобни продукти, докато аз си слагам веднъж (или по-малко)  в годината.  Много обичам грим визии, които включват очна линия, но лично аз трудно си я правя, а и съм с паднал клепач... и нещата се усложняват още повече, хах.

За разлика от моливите за очи, моливът за вежди ползвам постоянно. Много ми хареса цвета и самия писец, който е в плоска форма и много лесно се работи с него. От другата страна има гребенче.

Спиралата е обогатена с арганово масло, със синтетична четка. Все още е рано за финално мнение, но със сигурност ще ви споделя повече в някой от следващите публикации.



Двата лака, които са избрали за мен от марката носят имената Mistic Nude и Red Wine и са съответно в телесен (към бял) и класически червен цвят. И двата носих по около седмица. Издръжливи са и плътни. 


В заключение мога да кажа, че за мен беше голямо удоволствие за изпробвам всички тези продукти. Определено от марката се бяха постарали да не липсва нищо в кутията и да мога да пробвам най-разнообразни продукти, за да придобия пълна представа за бранда. Почти всичко, което пробвах си заслужава. Единствено моливите за очи ми се струват прекалено скъпи в сравнение с останалите продукти. Четките и гъбичките за лице са ми най-големите фаворити, заедно със сенките и молива за вежди.
А вие пробвали ли сте нещо на марката?

                                                                                                                              Love, Adriyana 


youtube - ADRIYANA

facebook - MakeUp Music Me

  instagram - @adriyanarumenova




Няма коментари:

Публикуване на коментар