събота, 30 декември 2023 г.

Любими за декември - месецът на концертите

Здравейте, приказни!

2023 се изтърколи неусетно, като аз ще я запомня най-вече с различните ми пътувания в чужбина (всъщност това е и годината, в която най-много съм пътувала досега - 5 държави и 6 града, някои от тях по два пъти), с покупката на собствено жилище и хилядите разправии около него и разбира се със срещата ми с една от най-големите ми любимки - Джери Халиуел (прочетете повече тук).

Декември по традиция е изпъстрен с много концерти на български изпълнители и тази година реших да се възползвам от това, че живея в София и да отида на тези, които сметнах, че ще ми дадат интересни и определено всеки един много ми хареса.

Йорданка Христова отбеляза 60 години на сцена, а самата тя направи 80. Концертът беше много интересен, а аз за първия път я виждам на живо. Имаше няколко неловки моменти, но все пак говорим за жена на 80 години, възраст, която повечето хора дори не дочакват, да не говорим да изнесат цял концерт. За една от песните специален гост беше Васил Найденов, което направи концертът още по-вълнуващ. Истинска машина е тази жена и се надявам това да не бъде последния и концерт.  


Следваше концерт на Веселин Маринов, билетите за който подарих за рождения ден на леля ми, която много го харесва, но знаех, че няма да си вземе сама. Първоначално смятах, че ще ми е скучно, но шоуто се оказа много добро и изпипано до най-малкия детайл. Веселин Маринов се раздаде напълно, сценографията беше страхотна, оркестърът също. Останах много приятно изненадана и от факта, че песните в новия му албум са с рок звучене. Определено надхвърли очакванията ми.

Най-голямото събитие този месец беше концертът на Брайън Адамс, за който имам билет още от лятото. Не мога да кажа, че съм огромен фен на изпълнителя, но пък е от такава величина, дошъл на крака в България, че нямаше как да не отида, макар, признавам си, че доста се колебаех. Свързвам изпълнителя с много хубави спомени. Преди много години с братовчедка ми го слушахме на терасата на къщата на наши роднини във Вършец, където ходихме всяко лято. Няма как да чуя Have You Really Loved A Woman и да не се сетя за тези безгрижни моменти. 

Концертът надхвърли очакванията ми! Беше много добър, с прекрасна енергия, Брайън Адамс общуваше с публиката, като ни включваше в песните, в разговорите, беше страхотно! Певецът дори изпълни няколко допълнителни песни, след като видя колко енергия има в публиката. Аз успях да мина много близо до сцената и виждах много добре. След концерта се видяхме с няколко Spice girls фенки, като обсъдихме предстоящ концер (засега няма да издавам на кого, хаха) Определено запомняща се вечер, от която се радва много, че бях част. 



Обожавам песните на ABBA откакто се помня. Толкова радост и живот има в тях. Няма да ми омръзне да гледам всякакви трибюти, мюзикъли и всичко, в което пеят песните им. Също така много искам да посетя ABBA Voyage (което представлява виртуален концерт и всички казват, че е уникално) в Лондон един ден. Съвсем случайно разбрах, че Люси Дяковска и Милица Гладнишка, заедно с Плевенската филхармония тръгват на турне из България, като ще изпълняват песните на ABBA, което нямаше как да пропусна. Още повече, че обожавам филхармонични концерти. Люси пък я харесвам от времето на No Angels и ми беше много интересно да я слушам на живо. И мога да кажа само едно - истинска световна класа е тази жена! И самият концерт като цяло беше прекрасен, много, много ми хареса! Песните на ABBA за пореден път ми напълниха душаха. Знаех, че ще звучат страхотно изпълнени от филхармонията (все пак звучат страхотно дори и на български в мюзикъла Мама Мия!), но не очаквах да се разплача на концерта. Това се случи на песента The Winner Takes It All, която Люси изпълни невероятно и самата тя се разчувства и разплака (или поне така изглеждаше). Милица Гладнишка също беше страхотна, много забавна и пееше прекрасно. Често казано не знам дали някога съм била свидетел на толкова много аплодисменти, а съм била на много концерти. Накрая ни съобщиха, че другата година ще направят концерт на НДК и разбира се, че ще съм първата, която ще си купи билет, защото представлението наистина е прекрасно! 


Книгата на Бритни Спиърс "The Woman In Me" беше много дългоочаквана от мен и веднага я прочетох, като слушах и аудиото към нея. Доста увлекателно е написана и е лесна за четене. Очаквах Бритни да се съсредоточи по-подробно над някои моменти и по-подробно да разкрие други, но въпреки това книгата е много интересна и определено мога да ви е препоръчам, за да разберете през какво е преминала една от най-успешните изпълнителки на нашето време и да осъзнаете, че никога не трябва да съдите по бляскавия живот, който медиите представят. Обикновено всеки един човек, независимо колко богат и известен е, има собствени демони, с които се бори всеки ден. При Бритни определено идват в повече и се радвам, че е намерила сили да се бори и да оцелее след всичко.


Успях да изгледам и няколко филми около празниците. Филмът Момичето от мочурището много ми хареса. Интересна история, с неочаквани обрати и добра актьорска игра. Според мен носи духа на Където пеят раците. Със сигурност ми се иска да прочета и книгата.




В духа на Коледа ще спомена още един филм, който гледах преди години и много ми хареса, но сега го обикнах истински, тъй като в училище децата са луди по него и го гледахме няколко пъти. Става въпрос за анимационната версия на Гринч, която е изключително забавна и една от най-готините анимации по мое мнение. Не мисля, че може да ми омръзне, изпъстрена е с много хумор и музика, като песента You're a Mean One ни е най-любима, хаха. 




Дано 2024 е изпълнена с още повече любими моменти, но и най-вече със здраве! 
Весели празници!  

Ако сте пропуснали :

                                                                                                      Love, Adriyana

  

   youtube - Adriyana's Journey

facebook - MakeUp Music Me

  instagram - @adriyanarumenova
                                                                                                               


Няма коментари:

Публикуване на коментар