сряда, 2 април 2014 г.

Червената колекция на Avon

Здравейте, отново!
Днес бях приятно изненадана от подаръка, който Avon ми направи. А именно червена лачена чанта и 2 в 1 - медальон и USB. В предишната си поръчка пък получих червено лачено портмоне от същата серия. Вече сте се досетили и без да ви казвам, че съм представител на Avon от повече от 5 години. Не рядко съм била на косъм да се откажа, но в последно време Avon направиха всичко възможно да ме задържат... и успяха :) Няма да ви занимавам с това както е трябвало да направя, за да спечеля комплекта, важното е, че изглежда наистина качествен и доста интересен, което ме радва. Миналото лято отново спечелих чанта, този път за плаж, в която и до ден днешен съм влюбена.  Вече знам перфектното червено червило, което ще нося, заедно с чантата и лакът, който ще е комплект с портмонето. Искате ли публикация за тях ?

                                                                                                 Love, Adriyana


Няма коментари:

Публикуване на коментар