събота, 7 юни 2014 г.

May Favourites/Любими през Май

Здравейте всички :)Мина доста време от последната ми публикация... Бях много заета, а отделно от това не бях в настроение за каквато и да е статия, нали знаете, всеки има и такива периоди.... За радост обаче това се промени именно днес, когато навън се изсипа най-големия дъжд от месеци и това се оказа отлично извинение да правя нещо, което много обичам, а именно да се занимавам с този така обичан от мен блог :) Е, да започваме с любимците на месец май :))

Не се сещам да имам нови придобивки този месец, с изключение на едно тоалетно мляко на L'oreal, което не съм ползвала достатъчно дълго, за да споделя мнение. Дълго обаче ползвам един уникален продукт, а той е любимец и от миналия месец, а именно Max Factor Whipped Creme - 45 warm almond. Уверявам ви, това са най-добре похарчените 20 лв. в живота ми! Изключително нежен и лек е, дори понякога забравям, че имам фон дю тен на лицето си, има лек озаряващ ефект, но в никакъв случай лъщящ. В повечето случаи го нося без пудра и изглежда страхотно. Единствения недостатък е, че няма защитен фактор, което  не е проблем, ако сложите първо крем с такъв. Обещавам скоро да публикувам и снимка на която точно да видите как стои фон дю тена на лицето :)



Червила, ах тези червила. Има ли нещо по-страхотно от това да си сложиш едно нежно коралово червило? Поне за мен - няма :) Винаги съм била почитателка на червено-коралово-оранжевите червила, но напоследък нося само такива. Любими ми се очертават светло червените към оранжево нюанси, кораловите и наситено оранжевите. Имам три любими този месец, като за голямо мое съжаление най-най-най страхотното червило, което може да съществува вече не се предлага на пазара :( Това е Can't Resist Coral на Avon. Бях се запасила с няколко, но и последното вече е на привършване, така че моля ви, ако някой знае от къде мога да намеря подобно на това - нека да ми пише. Останалите две, което виждате на снимката са Red Velvet отново на Avon и на Flormar P 322 ( мисля него да нося цяло лято, защото е супер наситено, искрящо оранжево(sun) )



Шапките !!! Това е едно от мнооооого неща, но които съм почитател в последно време. Обожавам шапките, било през зимата, за да ни топлят или през лятото, за да ни пазят от слънце или проста като аксесоар... аз просто ги обичам. Сетих се да пиша за това, защото в последния месец имаше много шапки и много снимки. Споделете дали и вие обичате да носите и най-вече да  се снимате с всяка попаднала ви шапка, ще се радвам да разбера :))




Този месец силно бях развълнувана от сериала, които гледах. Тъй като следя страшно много сериали и предавания обичам да изчакам да мине целия сезон и след това да го изгледам за няколко дни и напълно да се потопя в историята, а не да гледам по един епизод всяка седмица. Единствения сериал, на който не мога да устоя е Pretty Little Liars ! Гледам го в първата свободна минута, която имам, просто зящото го обажавам.. но не за него ще ви говоря днес. Та, както вече споменах, сериалът, който изгледах.... ме остави без дъх. Мисля дори, че това е един от най-най-любимите ми сериали въобще ! Nashville ! Да, това е невероятния Nashville ! Може би знаете, че Нашвил е сърцето на кънтри музиката. Мечтата на всеки кънтри изпълнител. Така е и кръстено шоуто, което разказва за изпълнителите и техните животи. На пръв поглед може да ни ви звучи интересно, но повярвайте ми, това е един невероятен сериал. Няма нещо в него, което да не те грабне. Играта на актьорите е феноменална, историята е завладяваща, песните са страхотни! Много се радвам, че шоуто ще има и трети сезон! Така че, ако решите да го гледате ще преживеете невероятни моменти, ще откриете себе си в някои от героите и със сигурност ще поплачете и ще се посмеете :)

 Книгите, без които не мога вече няколко месеца са поредицата Pretty Little Liars. Както вече ви казах съм голям фен на сериала, затова реших да прочета няколко от книгите, по които е направен. Оказа се, че се запалих силно по тях и сега не мога да спра да ги чета. Вече съм до 7-мата книга и ми остават още горе-долу толкова... Установих, че тези книги са идеални за мен този месец. Месец, в които като цяло имаше доста напрежение и ми трябваше нещо което да не ме напряга, леко и приятно... точно такива се оказаха малките сладки лъжкини.

Музиката беше водеща и любима част от този месец, защото много от любимите ми изпълнителки имат нови албуми, които все още не съм изслушала хубаво, но цялото лято е пред мен, нали? Shakira пусна своя невероятен албум, носещ нейното име, Kylie Minogue също има нов албум, които слушах този месец, Carrie Underwood пусна нова песен, Lucy Hale ни зарадва с дебютния си албум. Въобще за мен невероятен месец в музикално отношение... Но това не е всичко! Mariah Carey най-накрая, след 5 години чакане ни подари един прекрасен албум, наречен Me.I am Mariah... The Elusive Chanteuse ! Да, аз съм фен на Марая  и това е най-страхотното нещо,което можеше да се случи този месец.  Препоръчвам ви да го чуете, не само, ако харесвате Марая Кери, а ако харесвате музиката, такава каквато тя трябва да бъде, а именно изкуство <3


Единствения филм, който успях да гледам този месец е Камбанка и феята пират. Голям фен съм на филмчетата на Дисни, те винаги са ми били мания.  Щом чух, че новата част на Тинкърбел е на екрана нямаше сила, която да ме спре да я гледам, хаха Преди това се подготвях няколко поредни вечери с останалите 4 филма за малката фея, като смятам това време за едно от най-приятните тези месец <3





Това е от мен засега! Пожелавам ви приятни почивни дни :))

                                                                                          Love, Adriyana

Няма коментари:

Публикуване на коментар