сряда, 18 юни 2014 г.

Вечерен опушен грим

Здравейте, отново :) 
Днес реших да ви покажа един грим, който според мен е много подходящ за излизане вечер с приятели, както и за много други различни поводи. Можем да го наречем опушен, защото нямаме рязка граница между цветовете, но пък от друга страна черното не прелива плавно, а просто се смесва с останалите цветове. Може би е тотално грешно обяснението и самия начин на изграждане на грима, но пък на мен ми харесва точно такъв, надявам се и на някой от вас да му хареса също. Без да губим повече време нека да започваме !
  • Първото нещо, което съм направила  е нанасянето на фон дю тен. Този път не съм използвала любимия си  Max Factor Whipped Creme, защото исках малко повече покритие и цвят, затова използвах още един мой любимец Bourjois Healthy Mix Serum в цвят 52 Vanilla.
  • След това съм нанасла коректор под очите. Използвах мостра на Shiseido, от която останах доволна, защото беше точно моя цвят. Нанесох от него и на клепачите вместо основа за сенки.
  • С помощта на четка нанесох сиви сенки по целия клепач. Всички сенки, които съм използвала са на Ruby Rose.
  • Перлено светло синьо беше цвета, който реших да сложа в ъгълчетата на очите и под веждите.
  • Тъмно лилаво пък беше най-подходящо за външния край на очите и свивката на клепача.
  • Следващата стъпка беше за очертая очите отгоре и отдолу, както и във водната линия Използвала съм молив на Avon, за който най-вероятно ще ви говоря в месечните си любимци, защото е страхотен.
  • С четка разнесох молива, за да получа т.нар. опушен поглед, който е може би най-любимият ми след класическата черна очна линия.
  • Нанесох  няколко слоя спирала на Rimmel Rockin Curves, която се очертава като една от най-любимите ми, които съм ползвала досега. 
  • Подпълването на веждите е следващото нещо, което правя. Много хора, всъщност всички youtube гурута го правят в началото, моля, някой да ми каже дали има някаква зависимост и въобще каквото знае за последователността :D, но аз съм свикнала да е накрая. 
  • За леко контуриране на скулите използвах Avon Glow перли, които когато си купих смятах, че ще са ми много тъмни, но пък се оказа, че са идеални и много ги харесвам.
  • Готови сме с нанасянето на пудра. В този грим използвах Bourjois - 53 Beige clair
     
  • Накрая завърших с поставянето на червило. Използвах телесен цвят  на Avon  - Pink Sunrise, което е едно към едно с устните ми. За да придам малко блясък и лек цвят сложих и от глоса I love strawberries and milkshake, който има невероятен аромат.
 Ето го и завършения грим! Сега е време за излезете с приятели и да се повеселите! :)






P.S. Искрено благодаря на всички, които четат блога ми и на скъпите ми приятелки Вили и Габи, които коментираха последните му публикации! Това  значи много за мен :))

                                                                                                    Love, Adriyana


Няма коментари:

Публикуване на коментар