вторник, 28 април 2015 г.

April Favorites


Здравейте, отново :)
Април е към края си, затова тук са и любимците ми от този месец !

Имам няколко beauty любимци и на първо място това се кремовете на Revive. Пуснах ревю за тях, така че може да го прочетете, ако желаете. Фдт, който използвах цял месец и който почти свърши е Oriflame Giordany Gold в цвят Porcelain. Много приятен за носене, леко покривен и придаващ на кожата много нежно сияние. За съжаление не е много дълготраен, въпреки това определено  е продукт, който ме впечатли. За него, както и за следващия ми любимец писах преди време в Beauty Haul # 2 (Bourjois, Maybelline, Essence, Eco Tools & more)

Следващия продукт е дуото сенки за вежди на Essence, което обожавам и не съм спряла да използвам вече 5-ти месец. Светлия цвят пасва перфектно на моите вежди, не се рони, издържа цял ден без поправяне. Четката е много удобна и я ползвам винаги за нанасянето на сянката. Използвам единствено и само тази сянка без никакъв друг продукт (гел, молив и т.н.). Тъмно кафявото си стои непокътнато, но може и да му намеря някакво приложение. Можете да видите колко много съм използвала сета, на който дори вече се вижда дъното.



Четката, която преоткрих този месец е Real Techniques Stippling Brush. Първоначално не я харесах много, но вече е една от най-любимите ми. Идеална е за нанасяне на фдт.



Открих и един страхотен балсам за устни, който за съжаление е към края си. Това е Kiko Kiss Balm - 03 Tutti Frutti! Както съм казвала много пъти червилата на Kiko са любимите ми, заради което при вида на нещо от тази марка очите ми светват. Така стана и когато видях в olx.bg да се пробава този балсам. Изключително нежна формула, която оставя устните гладки и меки. Определено има хидратиращо действие. Има доста силен аромат (което може би е малък минус). Оставя много лек розово-червеникав отенък на устните. Има SPF 15. Опаковката е много стабилна.

Наскоро си купих измиващия гел на Bilka с Rosa Damascena и останах много доволна. Ползвам го непрекъснато оттогава. Не изсушава прекалено кожата, почиства добре и оставя кожата осезаемо по-свежа. Мирисът му също е много приятен. 



Книгите, които бяха неразделна част от април са поредицата Pretty Little Liars/ Малки Сладки Лъжкини. Като голям фен на сериала нямаше как да не полюбопитствам и да не започна да чета поредицата, която се оказа много, много интересна. Нямам търпение да си купя и последната част (16-тата книга излиза другия месец), за да разбера най-накрая кой е А !

Сериалът, който гледах този месец е един от най-любимите ми въобще и това е Nashville. Не за първи път ви говоря за него, просто защото наистина е невероятен. Мисля, че след като изгледам сезона ще бъда достатъчно вдъхновена, за да направя специална публикация за него, така че оставям подробностите за тогава.

Два са филмите, които ме впечатлиха през април и това са новия Wild и доста старичкия Overnight Delivery. И двата филма са с любимата ми актриса Reese Witherspoon.
Wild го очаквах откакто се заговори с него и определено чакането си струваше. Играта на Рийз е зашеметяваща както винаги, а историята е много вдъхновяваща. Ако не сте го гледали все още - препоръчвам ви го! 



Overnight Delivery e страхотна комедия, която никога няма да ми омръзне. Гледала съм я няколко пъти, а наскоро я пуснаха и по BTV Cinema и нямаше как пак да не остана със забавната история от началото до края. 

 

Две са песните, които реших да включа в априлските любимци. Първата е Fly на Avril Lavigne. Тя е създадена, за да подпомогне Special Olympics World Games Los Angeles 2015. Поредната добра песен на Аврил, започва все повече да ми харесва това момиче. Инициативата пък е повече от страхотна и ние всички е добре да помислим над това, че хората с увреждания или със специални нужди не са по-малко талантливи и можещи от нас. Трябва само някой да повярва в тях и да им подаде ръка.



И най-любимата ми песен през април е песента, за която ви говорих в миналата си публикация - прочетете я, ако не сте. Това е Infinity на Mariah Carey :)


Това беше всичко ! Ще се радвам да споделите и вашите любимци за Април!


                                                                                Love, Adriyana

Още места, на които да ме намерите :
youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар