събота, 18 април 2015 г.

Revive Snails Extract - ревю

Здравейте, момичета!
Вече 2 месеца използвам продуктите за лице на Revive, затова реших да споделя мнението си с вас.
Най-интересното нещо, с което е свързана марката Revive е, че използват екстракт от охлюви, които се отглеждат край Пловдив. Ако искате да прочетете повече за това погледнете тук.
От доста време се опитвам да намеря подходящия за мен крем за лице, затова реших да пробвам и този, за който не намерих нито едно отрицателно мнение в интернет. Използвала съм общо 6 продукта на марката,за всеки малко повече може да прочетете по-надолу.


                              REVIVE SNAILS EXTRACT REGENERATING FACE CREAM

Това е първия продукт, който изпробвах. Съдържанието му, както и какво обещават от компанията можете да прочетете тук . Аз самата не забелязах изглаждане на тена или намаляване на фините бръчки, но определено останах доволна. Не предизвика зачервявания или поява на пъпки, попива бързо и е идеална основа за грим. Единствено миризмата му е леко неприятна, но аз нямам проблем с нея. Консистенцията му е лека, но не прекалено водниста, оставя по-скоро матов завършек след нанасяне. Опаковката е супер сладка и просто те приканя да го използваш. Единствения недостатък според мен е, че е неикономичен и свършва доста бързо.
Цената му е 43.00 за 40 ml.
           
                         REVIVE SNAILS EXTRACT REGENERATING EYE CREAM
Кремът за околоочния контур, който е от същата серия и който аз закупих като част от комплект, заедно с крема за лице обещава почти същото действие, както и има подобен състав. Повече вижте тук .
Определено това е крем, който добре хидратира и подхранва. Зоната около очите ми винаги е страдала от липсата на подходящ крем и се радвам, че най-накрая го открих. Опаковката е супер стабилна и няма шанс кремът да се отвори и разсипе при пътуване, например.
Цената му е 38.60 за 15 ml.


              REVIVE SNAILS EXTRACT Snails & Roses Active Rejuvenating Eye Cream
Това е следващия околоочен крем (виждате го на снимката горе), който определено се превърна в любим, тъй като е най-добрия, който съм ползвала. Идеален е за моята суха кожа, а и смея да твърдя, че виждам съвсем леко заглаждане на фините бръчки около очите. Различното при него е, че освен екстракт от охлюви съдържа и розово масло, което го прави по-лек като формула. Мирисът му също е доста по-приятен. Опаковката е същата както и на оригиналния крем.
Цената му е 41 лв. за 15 ml.

          REVIVE SNAILS EXTRACT  Snails & Roses Ultra Intensive Rejuvenating Serum
За първи път използвам серум за лице и определено останах доволна. Много нежна и лека формула, която моментално попива, хидратира и освежава кожата на лицето. Използвам го както самостоятелно, така и понякога нанасям дневен или нощен крем от същата марка. Серумът е много подходящ за суха кожа, каквато е моята. Нещо, важно, което трябва да знаете е ,че трябва да разклащате опаковката преди употреба (нещо, което често забравям) както на него, така и на кремовете за околочния контур.
Повече информация за състава и предназначинието на серума можете да прочетете тук.
Цената му е 52 лв. за 30 ml.

 REVIVE SNAILS EXTRACT Snails & Roses Active Rejuvenating Day Cream & Night Cream
Дневния и нощния крем, които допълват серията "охлюви и рози" за съжаление не притежавам, но пък от Revive бяха така любезни да ми изпратят солидно количество мостри, които ползвам с удоволствие. Мнението ми и за двата крема е много добро. Консистенцията е малко по-гъста отколкото на серума и смятам, че перфектно си пасват с него. Повече за тях тук и тук .
Цената на всеки от кремовете е 45 лв. за 50 ml.

В заключение мога да кажа, че мнението ми за продуктите на Revive е изцяло положително и искрено се надявам да остане такова. Определено цената им е доста висока и не всеки би могъл да си ги позволи, но пък аз лично смятам, че в грижа за кожата не трябва да сме пестеливи, защото тя е нещото, в което си струва да се инвестира най-много. 

Продуктите от серията Snails & Roses спечелих в игра на Revive. Мнението ми за тях е напълно обективно, но въпреки това ви препоръчвам да тествате продуктите преди да ги купите, защото кожата на всеки е различна и на вас може да не се отразят така, както на мен.
                                                                                                           
                                                                                                                           Love, Adriyana
Р.S. Благодаря ви, че четете блога ми и, че се включихте в giveaway-a ми! Ако все още не сте го направили побързайте. Привилата за участие ще намерите тук :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар