събота, 26 септември 2015 г.

Нови придобивки през септември (The Mall Haul)

Здравейте, приказни!
Както всяка жена и аз обичам да пазарувам, както всяка бюти блогърка и аз се съсредоточавам главно в козметиката... Този месец реших да ви покажа какво си купих, защото за последно пуснах подобна публикация през юни (можете да я погледнете тук ). Уж септември трябваше да е #nobuy  и беше такъв почти до края, но... неочаквано направих едно голямо пазаруване за няколко часа, като обиколих Sephora, Douglas, Lush, Lilly и Dm в The Mall.


Разбира се първо посетих Sephora ,защото там се намираше главната и най-желана покупка, а именно Too Faced Chocolate Bar. Преди три - четири месеца сериозно се запалих по тази палитра и знаех, че ще я имам на всяка цена. Не помня някога да съм искала друго нещо, свързано с козметиката по този начин. Това е първата ми палитра от висок клас, първия ми продукт на Too Faced и определено перлата в козметичната ми колекция. Очарована съм от красивата изработка и невероятните цветове. Останах много доволна от покупката и нямам търпение да се върна в Sephora и да купя и Semi sweet!


За нея ще направя отделна публикация някой ден, затова преминавам нататък! Консултантката в Sephora беше така добра да ми даде две мостри на фдт-и, които много искам да пробвам. Това са Dior Star и Make up Forever HD.  Също така получих и мостра на измиващ гел на Glam Glow.



Посещението ми в Douglas не беше така запомнящо се, но също така приятно! Исках да си взема нов фдт и се запътих към Bourjois Healty Mix, когато видях, че има голямо намаление на някои от продуктите на Rimmel. Тъй като никога не съм ползвала техния Match Perfection взех последната бройка без да се замислям. Беше намален от 18 лв. на 10.80 лв., заради което се усъмних да не е с изтичащ срок, но се оказа, че го спират от производство, така че, ако го харесвате - побързайте. Консултантката в Douglas отново се оказа доста мила (какво им става на тия хора? хаха) и ми даде две мостри на фдт на Clarins, които силно се надявам да не са ми прекалено тъмни.


От същия магазин си взех и две маски за лице на Schaebens, които ми бяха препоръчани като много добри.


Следващата ми спирка беше в Lilly, където успях да намеря няколко неща, които търся отдавна. Това са сянката на Essence 05 my favorite tauping, които всички казват, че е идеална за контуриране и базата им за сенки I love stage, която отдавна търся, но винаги е изчерпана. И двата продукта вече успях да ползвам и ми харесаха.


Исках да си намеря нюд червило, подходящо за всеки ден, което да е в по-тъмната гама, затова избрах номер 105 на Golden Rose Vision (можете да прочетете публикацията ми за тази серия тук ), което ще комбинирам в молива за устни на Avon Mystery mauve, който също е нова придобивка от  по-рано този месец. 


Нямаше как да не посетя и новооткрития Dm, където за голямо мое щастие имаха налични четките от новата колекция на Essence Make Me Pretty (или поне част от тях). Винаги, когато проверя е останала само тази за червило, която аз не искам. Този път обаче имаше няколко бройки от много сладурската blender brush и също много готината eyеbrow comb. Тази серия ме спечели с много цветните си момичешки дизайни. Всяка четка е с отделно послание, което можеш да запазиш. Розовата блендираща четка за сенки гласи  - everything is better in purple , а синята за вежди - do more things that make you happy. Надявам се да открия и останалите четки, които съм си набелязала от тази серия, а именно тези за лице.


Обиколката ми в The Mall приключи с посещение на Lush, където си купих любимата маска - Mask Of Magnaminty. Писала съм за нея, така че, ако ви е интересно надникнете  тук
И отново денят беше решил да ми покажа, че е чудесен! Цели три мостри на почистващи продукти за лице отнесох със себе си. Вече ползвах Let the good times roll  - почистващ продукт с невероятен аромат на карамел и пуканки и съм много доволна.  Ще споделя мнението си и за останалите щом ги използвам.


От аптеката в The Mall пък взех мострената кутия на Vichy, която този път е предназначена за по-зряла кожа, така че повечето мостри ще подаря на майка ми.

Така завърши разходката ми в The Mall, която беше в изключително приятна компания. Благодарение на нея за спомен ми остана и снимката, направена минути след като купих така желаната шоколадова палитра на Too Faced :)



За финал ще ви покажа още няколко нови неща, които си купих по-рано този месец.
Имах голяма нужда от мицеларна вода, затова се запасих с цели две. Първата е на Mixa и е версията за суха кожа. Много харесвам оригиналната версия, тази има доста силен аромат, което не ми харесва в нея, но въпреки това действа също толкова добре колкото оригиналната. Втората вода е на My Rose of Bulgaria, като освен мицеларна вода, съдържа в себе си и розова вода, което я прави доста интересен продукт. Не възлагах големи надежди на нея, но се справя страхотно с премахването на грим и може би скоро ще й направя ревю.


При едно предишно посещение в Dm този месец си взех любимия ми крем за стъпала на Balea, както и две маски за лице. Вече използвах едната и затова я няма на снимката.
Толкова хвалби отнесе пастата за зъби Astera Homeopathica от Blog for beauty and relax (погледнете тук ), че и аз си я купих с голямо вълнение. За сега много ми харесва, има много приятен вкус, но все още не забелязвам да избелва допълнително зъбите ми.


И последно няколко нови неща от Avon. Заедно с молива за устни, за която ви споменах  по-горе в публикацията си поръчах черен молив за очи, който се оказа пълно разочарование, защото по никакъв начин не мога да изкарам писеца. За сметка на това огледалцето, е разкошно и типично в мой стил. Формата му е на сърце, по което има отпечатъци от начервени устни. Ако си търсите страхотно малко огледало за несесера - това е перфектно. 



Това е засега от мен! Ще се радвам, ако споделите какво си купихте вие този месец! :)

                                                                                                              Love, Adriyana

 Още места, на които да ме намерите :
youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA
втория ми блог - Classroom Of Joy

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар