петък, 25 март 2016 г.

Първи впечатления от Hristina Cosmetics

Здравейте, приказни!
Преди няколко дни пуснах видео, посветено на впечатленията ми от продуктите на козметика Христина и Sezmar Collection, но тъй като блогът и каналът ми имат различна аудитория реших, че ще е добре да споделя и тук мнението си.
Hristina Cosmetics е българска натурална козметика, която е известна с достъпните си цени и хубави продукти. Няма съмнение, че най-известния продукт са техните тоалетни трици за лице, които исках да пробвам много отдавна.
 


Аз имам тези с пшеница и ги обожавам. Миришат разкошно, почистват много добре, като не изсушават кожата ми. Освен това я оставят видимо подхранена. С цената си от 4 лв. за 200 ml. не смятам, че нещо на пазара може да ги бие. След като изхарча тези задължително ще изпробвам още няколко.
Ето и съставът им :
AQUA, KAOLIN, TRITICUM VULGARE GERM BRAN, CHAMOMILLA RECUTITTA EXTRACT, JOJOBA OIL, ALANTOIN,  PROPOLYS

Тоалетното мляко ме изкуши със страхотния си аромат. Мирише ми на бисквити "Закуска" и обичам да го използвам най-вече заради това, хаха. Не дразни на очите ми, не оставя кожата ми суха и опъната, попива бързо и дори няколко пъти забравям, че е на лицето ми. Цената му е 3 лв. за 150 мл. 



Състав :
AQUA, JOJOBA OIL, SESAME OIL, GRAPE SEED OIL, COCONUT BUTTER, AVOCADO OIL, ALANTOIN, ELASTIN, BEESWAX 
Шампоана с бразилски билки, който е и най-продавания на марката има невероятен аромат. Eто и нещо за него от сайта "Съдържа съставки като екстракт от лимонова трева и екстракт от мента - за жизненост и свежест. Портокалови цветчета и оризов протеин, които дълбоко изглаждат и овлажняват и подхранващо масло от жожоба". Измива добре, не дразни скалпа и засега много ми харесва. Него съвсем го забравих да го покажа във видеото, въпреки че през цялото време влиза в кадър :D
Цена 6 лв. за 400 ml.
Състав : 
AQUA, JOJOBA OIL, AVOCADO OIL, ARGAN OIL,  SAPONARIA OFFICINALIS EXTRACT, URTICA DIOICA EXTRACT, ORANGE ESSENTIAL OIL, LEMON GRASS ESSENTIAL OIL, RICE PROTEIN

Много се радвам, че открих тази марка! Натурална, много добра, български и на невероятно достъпна цена. Много интересни са ми кремовете и маслата за лице, както и маските и тониците и какво ли още не. Въобще обожавам да пробвам нови продукти от този тип, затова със сигурност това няма да е последната ми публикация за продуктите на марката. Можете да ги разгледате на официалния й сайт.




                                                                                                         Love, Adriyana

youtube - ADRIYANA
facebook - MakeUp Music Me
втория ми блог - Classroom Of Joy
 instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA

* продуктите ми бяха предоставени от Hristina Cosmetics, мнението ми за тях е 100 % обективно и базирано на опита ми по време на ползването им


1 коментар: