четвъртък, 31 март 2016 г.

March Favorites / Любими през март

Здравейте, приказни!
Днес,в последния мартенски ден се навършват две години от създаването на блога ми! Йеее! Не мога да повярвам колко бързо времето лети. Все едно вчера седнах и измислих името Makeup Music Me. След 2 години и 127 публикации аз все още смятам, че това беше едно от най-добрите решения, които съм взимала някога, защото блогът ми носи спокойствието и удовлетворението, което мога сама да постигна всеки ден. Заради блогърството се запознах с много страхотни хора и научих много интересни неща.
Но.. днешната тема са любимците ми на месеца, затова започваме направо с тях.
Най-накрая пробвах флоралните води на Алтея Органикс, за които отдавна слушам и веднага ми се превърнаха в любими. Аз имам розовата вода и тази от лайка. Поръчах ги от zoya.bg. Използвам ги сутрин и вечер (като ги редувам...общо взето спорeд настроението ми, хах) и нямам нужда от друг тоник, те са ми достатъчни. Страхотно е това, че са 100 % натурални, в много удобни опаковки са и на добра цена. Препоръчвам ви ги с две ръце! :)



За първи път пробвах и балсам за устни на Crazy Rumors. Те също са доста известни в блог и влог пространството. В сайта на zoya.bg има какви ли не аромати, но аз избрах този с Hot Cocoa и съм луда по него. Мирише невероятно, дори и когато е на устните ми, подхранва ги добре - 2 - 3 пъти нанасяне на ден са ми достатъчни, за да имам постоянното чувство за добре подхранени и хидратирани устни. Консистенцията му е много приятна, леко мазна, не лепне. Със страхотен състав е, не е тествам върху животни, на съвсем малката му опаковка е събрана цялата информация за продукта. Според мен е продукт, който напълно си заслужава малко повечкото пари. Смятам, че след като открих тези балсами ще ми е малко трудно, ако не и невъзможно да използвам други...


Тоалетните трици на козметика Христина с пшеница ми станаха любими още щом ги пробвах. Прекрасно почистват и подхранват кожата на лицето. За тях по-подробно писах тук.


Успях да видя два филма на кино този месец и останах много доволна и от двата. Това са Зоотрополис и Батман срещу Супермен : Зората на справедливостта.
Започвам с моята страст, а именно анимациите на Дисни. Чаках Зоотрополис от деня, в който разбрах за него и затова нямаше как да не съм първа на премиерата му. Той оправда всичките ми очаквания, а може би и дори ги надхвърли. Невероятно красив филм, с много хумур, поучителни моменти, както разбира се и тъжни (няма да е Дисни, ако не са те). Отдавна не бях гледала анимационен филм, който от началото до самия край (и да, аз съм от хората, които остават в киното и за надписите!) ме държи с ококорени очи, изпълва сърцето ми с топлина, лицето ми с усмивка. Според мен един от най-добрите филми на Дисни в последните години, силно ви го препоръчвам.


Главната героиня се озвучава от Поли Генова и смятам, че тя се е справила отлично. Все пак искам да чуя филмът и в оригинал, защото гласът е на Ginnifer Goodwin, която може би познавате от сериала Once Upon A Time (на който също съм голям фен). Да не пропусна и още нещо, което супер много ме радва във филма и това е Gazelle, която се озвучава от Шакира (е, досадно ще стане, но и на нея съм фен :D) и всъщност е Шакира, но в животинския свят, хаха. Сундтракът така ми се беше забил в главата, че определено мога да заявя, че Try Everything на Shakira е любимата ми песен този месец.


Можете да погледнете и видеото в youtube, в което говоря малко повече за филма.

И втория филм, който ме впечатли този месец е може би най-чакания от феновете на комикси в цял свят -  Батман срещу Супермен. Аз не съм запалена по комикси, нито по филми за супергерои, но такава истерия беше за този филм, че нямаше как да не го видя. Оказа се страхотен, много напрегнат, с интересна история и добра игра. Гледах го на IMAX и буквално станах част от филма, толкова добри бяха ефектите. Не очаквах да ме разплаче, но просто не се стърпях, когато....... 
Аааа, не, никакви спойлери, ако сте го гледали знаете кога...(имайки предвид, че е най-гледания филм тази година е твърде вероятно вече да сте го видели)


Това бяха любимците ми за месец март. А кои бяха вашите?

                                                                                                  Love, Adriyana


youtube - ADRIYANA
facebook - MakeUp Music Me
втория ми блог - Classroom Of Joy
 instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA


Няма коментари:

Публикуване на коментар