неделя, 8 май 2016 г.

KIKO CC Cream Cushion System - ревю

Здравейте, приказни!
Дойде време да споделя моето мнение за cc cream-a, който е от доста разпространените напоследък тип "cushion". Това реално значи, че фдт-ът, бб кремът или сс кремът е течен и е напоен в гъба, от която взимате продукта, вместо да го сипвате от тубичка или шишенце.


За пъви път ползвам подобен тип продукт и ми беше доста любопитно дали ще ми хареса или не. KIKO CC Cream Cushion System ми беше изпратен от една приятелка от Германия, заедно с още няколко продукта на марката.
Продуктът е в много красива и луксозно изглеждаща опаковка. Има голямо огледало. Идва с тампонче, с което да нанасяте, но аз личо не го намирам за удобно. Много по-добре за мен работи четка или гъбичка. Текстурата е течна, нанесена на лицето е по-скоро матова. Има леко към средно покритие. Стои доста естествено на лицето. Моят цвят е warm rose 30 и за радост напълно ми пасна.


До тук всичко изглежда добре, продуктът наистина е хубав, опаковката е много красива, но.... изпълнението не е на ниво. Говоря за самата опаковка, която е хубава само докато не започнете да ползвате по-редовно продукта. Супер неудобен за употреба, за съхранение, да не говорим за пътуване или поставяне в козметична чантичка, заедно с други гримове. Продуктът се разтича навсякъде, както и да пазите това да не се случи. Самата гъба, която е напоена се мърда напред назад и взимането на продукт е доста трудно. Освен това цялата опаковка винаги завършва  в пръсти. След няколко ползвания "закопчаването " на кутията се развали, което още усложни нещата.


За мен това е продукт, който не бих купила отново и не ви го препоръчвам. Колкото и противоречиво да звучи сс кремът е хубав, опаковката много красива, но нещо не е достигнало този продукт да работи и да може да се използва нормално.
Хубавото е, че махнах капачето с огледалото, което сега ще седи в чантата ми. Винаги има нещо положително, за което да се хванем, нали? :)

                                                                                                      Love, Adriyana


youtube - ADRIYANA
facebook - MakeUp Music Me
втория ми блог - Classroom Of Joy
 instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар