сряда, 27 юли 2016 г.

Too Faced Love Flush Long Lasting Blush - Love Hangover

Здравейте, приказни!
Дойде време да поговорим за любимия ми руж, а именно Too Faced Love Flush Love Hangover. Макар вече да направих видео-ревю на продукта, исках да ви споделя за него и тук, защото той заслужава всичките похвали на света, хаха.
Колекцията на Love Flush включва общо 6 ружа, които носят имена на  любовни песни, превърнали се в класика. Това са Justify My Love, How Deep Is Your Love?, Your Love Is King, I Will Always Love You, Baby Love и Love Hangover. Като голям любител на музиката и в частност на американските песни от 80 и 90-те години нямаше как нещо в мен да не трепне при вида на имената. Според мен е много закачливо и идейно да кръстят така ружовете. Това, че са в супер сладки опаковки под формата на сърца още повече ме плени и реших да купя един от тях. Най-много ми хареса цвета на Love Hangover.


Смятам, че той е най-подходящ за моята кожа. Като бонус дойде това, че носи името на една невероятна песен, която обожавам. Оригиналът е на Diana Ross от 1976 г. и ако не сте я слушали - направете го. По-късно през годините Марая Кери я изпълни, в комбинация с нейната Heartbreaker и тогава трайно се настани в сърцето ми. 
Тук можете да чуете двете песни  -   Diana Ross - Love Hangover и Mariah Carey - Love Hangover & Heartbreaker (LIVE at VH1 Divas 2000)


Но... да не повтарям всичко, което казвам във видеото (което можете да видите на края на поста), а да преминем към същинския продукт.
Той идва с картонена опаковка. Самата му кутийка е под формата на сърце, пластмасова, много устойчива, затваря се с магнит. Според мен е супер сладка, както всички опаковки на Too Faced и която знаете, че ми е слабост и най-любима марка.
Продуктът е с много нежна, почни кремообразна консистенция. Не се рови въобще, нанася се изключително лесно. Прелива се също прекрасно. Когато го суочнете на ръката излиза доста по-пигментиран, отколкото на лицето ви. Това обаче отчитам като плюс, защото стои невероятно естествено, макар цвета да е наситен и ярък. Не знам доколко добре обясних, но... приемете, че е много красив.


Цветът му е топло розово, а бузите добивам вид на изчервени. Нужно е само едно-две потапяния на четката, за да достигнете идеалния завършек на вашия грим. Дълготраен е, а от марката обещават цели 16 часа той да украсява лицето ви. Аз лично не съм го носила за толкова дълъг период от време, но смея да вярвам, че наистина издържа дълго.
Самият руж е с много красив принт - надписа Too Faced, интересни орнаменти и две зайчета. Можете да видите, че доста съм го ползвала, тъй като зайчетата са почнали да избледняват.



Макар мненията да са разделени на две - едни обожават тази колекция ружове на Too Faced, други мразят опаковката и заради това няма да си купят и някой от ружовете... моето мнение е повече от положително. За мен това е най-страхотния руж, който притежавам, който съм ползвала някога и който въобще съм виждала. Бих го препоръчала с две ръце, но все пак, ако ви дразнят прекалено "гърли" опаковките и розовишкавите цветове... то тогава няма да сте фен и на Love Hangover.
Продуктът можете да намерите в Sephora, като цената му е 56 лв. за 6 гр. 
Не пропускайте да видите и видеото, в което можете да разберете как стои ружът на моята кожа :)



                                                                                               Love, Adriyana

 

youtube - ADRIYANA
facebook - MakeUp Music Me
втория ми блог - Classroom Of Joy
 instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар