неделя, 31 юли 2016 г.

July Favorites/ Любими през юли

Здравейте, приказни!
Ето, че още един летен месец мина неусетно. Това събужда в мен противоречиви чувства - от една страна съжалявам, че остана само още един "отпускарски" месец, а от друга с нетърпение чакам да разбера какво ще ми поднесе есента, тъй като за мен през септември предстоят много промени  - както в личен, така и в професионален план. Но... за това ще научите повече друг път. Сега пък ще разберете кои бяха моите любимци през изминалия юли.
Започвам с любимата си очна линия на Sephora в синьо. Тя е от т.нар. fingertip eyeliner, които мисля, че са нови на нашия пазар. При тях интересното е, че има отвор на капачката, в който можете да си пъхнете пръста и така по-лесно да нанесете линията на клепача. От Sephora ме предизвикаха да пиша с нея ( погледнете тук ) и... да, става и за това. Все пак обаче я предпочитам на очите си. Там тя стои много наситено, доста бързо изсъхва, не се размазва и е много дълготрайна. Препоръчвам ви я с две ръце.
Червилото, което обичам да комбинирам с нея е Golden Rose Vision 133. За него съм писала по-подробно миналото лято в тази публикация. Страхотно е, особено за цената си от 3 - 4 лв.
Спиралата на Catrice, за която ви говорих видеото Продукти на Catrice и Essence - първи впечатления ми стана любима този месец. Наситено черен цвят, не се размазва, не се рони и прави миглите дълги, а също така ги и извива.
Бронзиращата пудра на Bourjois също беше често ползвана от мен. Имам я отдавна, но чак наскоро направих ревю.
Eто го и гримът, в който съм включила и четирите любими продукта :


Мицелартана вода с масла на Garnier също много ми хареса. По принцип не обичам подобен тип продукти, но този прави изключение. Премахва перфектно грима, не люти на очите.
Много хубав крем за стъпала се оказа хидратиращия с екстракт от чаено дърво на Footprim. Добре подхранва и омекотява стъпалата. Не е много икономичен, но според мен определено си заслужава.
Душ гелът на Avon Rio Cocktail мирише страхотно на мента, моментално ме събужда. Истинско удоволствие е взимането на душ с този душ гел, а за него повече говорих в видеото Покупки от Avon.

Любимите ми два филма този месец бяха двете части на Хотел Трансилвания. Невероятна анимация,  просто трябва да я видите! Със сигурност ще я изгледам още няколко пъти :)


Тези и още неща, които ми станаха любими можете да видите във видеото ми на тази тема.



                                                                                                 Love, Adriyana

 

youtube - ADRIYANA
facebook - MakeUp Music Me
втория ми блог - Classroom Of Joy
 instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар