събота, 25 март 2017 г.

My spring essential in colours /с Ellylovesmakeup7

Здравейте, приказни!
Мина цяла вечност от последната ми публикация! Оказа се, че да имаш канал в youtube отнема цялото ти свободно време. Ще се опитам да бъда по-редовна, но знае ли човек....
Важното е, че днес съм тук с една много вълнуваща публикация, защото е калаборация с  Ели от Еllylovesmakeup7 . Заедно решихме да споделим нашите любимци за пролетта, като ги групирахме по цветове. Аз реших да ви покажа няколко неща в златисто, лилаво и морско синьо-зелено.

ЗЛАТНО :
Може би малко по-подходящ е за лятото, но смятам, че и за пролетта е страхотен. Независимо от сезона едни златисти сенки винаги стоят вълшебно, нали? Да не говорим за стилно бижу или пък малка златиста чантичка. Златното е цвят, който вярвам никога няма да излезе от мода. Когато говорим за злато в грима винаги си представям хайлайтър, черна очна линия и наситени златисти сенки. Тази пролет ще заложа на сенките на ColourPop (скоро ревю), защото са "най-златното златно", което съм виждала. Няма да пропусна да използвам и любимите си хайлайтъри The Balm Mary Lou - Manizer и Catrice Pret-a-Lumiere . Златистите лакове пък на O.P.I дори в момента са на ноктите ми, а е още зима. Казах ви, че златното е подходящо за всеки сезон, хахаха.


МОРСКО СИНЬО-ЗЕЛЕНО :
Най-летния цвят, който аз обичам да започна да нося още през пролетта. Синята очна линия на Sephora, съчетана с розово/цикламено червило е нещо, което носих много миналата пролет. Със сигурност няма да пропусна и тази. Смятам, че стои много добре и е нещо свежо и различно, което ме кара да се чувствам прекрасно. Незаменими са ми и сините моливи за очи, с които се работи много лесно и не прекарвате часове в поставянето им (за разлика от очната линия) Имам и два любими лака в синьо и зелено, които не спрях да нося миналата пролет, със сигурност няма да спра и тази.



ПРАСКОВЕНО-КОРАЛОВО:
Всеки, който следи блога ми знае - аз обожавам кораловите червила! Говорила съм доста пъти за тях, така че няма да се повтарям. Знаете също, че любимата ми палитра е Too Faced Sweet Peach , така че няма да изненадам никого, ако я посоча като тотален фаворит за пролетта. Защо ли си мисля, че и някои от другите момичета ще я посочат? Хммм, предстои да разберем.
Кораловите ружове, лакове и аксесоари за мен също за must have!


ЛИЛАВО:
Обичам лилавия цвят! Лилавите нюанси сенки са може би едни от най-носените в ежедневието. Наскоро започнах да нося и лилаво червило и смея да твърдя, че съм пристрастена и към него, хаха. Имам доста лилави аксесоари - шалове, чанти, да не говорим аз дрехи -  по едно време не признавах друга освен лилавата блуза :D Сега не съм чааак толкова запалена, но знам, че няма да избягам от лилавото и тази пролет. Една от любимите ми палитри е лилавото съкровище на Wet'n'wild и нямам търпение да си поиграя с цветовете й.


Това беше от мен за днес. Надявам се да ви е било интересно и да погледнете от цветната и забавната страна на нещата на тази публикация. А кои са вашите цветове за пролетта?



                                                                                                    Love, Adriyana


youtube - ADRIYANA

facebook - MakeUp Music Me

втория ми блог - Classroom Of Joy

 instagram - @adriyanarumenova

twitter - @ADriyanaA

                                                                                                       

Няма коментари:

Публикуване на коментар