събота, 6 май 2017 г.

April Favorites/ Любими през април



Здравейте, приказни!
Май е крайно време за любимци на месец април, нали? Този месец пропуснах да направя видео за канала ми в youtube, защото времето мина неусетно(btw  както всеки друг месец), а и нямам много нови любимци. Все пак обаче реших тук да и споделя какво обикнах през април, защото нещата може да са малко, но пък са ми много любими.
Започваме с лака  Golden Rose Color Expert номер 44 в прекрасно жълто, който беше най-носения от мен през изминалия месец. Много красив цвят, много добро покритие и трайност. Повече за него можете да прочетете точно тук.


Друго откритие беше душ гелът на Palmolive с аромат на кокос. Много ми харесва! Прави богата пяна, а ароматът е много деликатен и приятен. Ако харесвате душ геловете от серията непременно го погледнете. Все пак обаче не може да бие шоколадовия, за който дори имам цяло ревю - тук.


Когато си говорим за аромати няма как да не ви споделя любовта си към маслата за тяло на The Body Shop. Този месец имах удоволствието да ползвам това с аромат на моринга.
Аромат, който не предполагах, че толкова много ще ми хареса. Естествено имам ревю и за него, така че ви го оставям - щрак.


Книгите, които ме грабната през изминалия месец  бяха цели 3! За сметка на това пък нямам нито един любим филм, ако не броим завръщането на Pretty Little Liars, но шоуто ми е любимец от край време.
100 начина да променим живота си на руската авторка Лариса Парфентиева е изключително мотивираща и вдъхновяваща книга, може би най-любимата, която съм чела досега от този тип. В нея можете да намерите истории на различни хора, променили живота си напълно. Книга, която не само ми даде много идеи как мога да променя моя, но и ме накара да се запаля по подобен тип книги. Вече обиколих библиотеката и съм си направила списък с много интересни, за които нямам търпение да ви споделя някой друг път.

Събуди се и живей  на Дороти Бранд е интересна най-вече заради това, че е пубикувана през 30-те години в САЩ, но звучи повече от съвременно. Тя е написана в доста по-различен стил от 100 начина да променим живота си. Напомня ми за книга по философия, но на доста по-достъпен и съвременен език. Странното е, че макар писана през 30-те е все така актуална и вдъхновяваща. В нея най-интересни са т.нар. дисциплини, с помощта на които можем изцяло да променим начина си на мислене, а оттам и живота си. Според авторката трябва да правим всичко така, все едно е невъзможно да се провалим.  Максима, която много от нас рядко следват в живота, нали?

   
Дивергентина Вероника Рот също прочетох този месец. Много увлекателна и приятна за четене. За съжаление гледайки филма се разочаровах малко, тъй като в него доста неща са пропуснати и сякаш цялата история е претупана набързо. Все пак обаче мисля да видя и останалите две части, както и да прочета и книгите.



Това бяха любимците ми за април, а кои бяха вашите?

                                                                                                          Love, Adriyana 

 


youtube - ADRIYANA

facebook - MakeUp Music Me

втория ми блог - Classroom Of Joy

 instagram - @adriyanarumenova

twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар