неделя, 28 май 2017 г.

Parfimo.bg Haul/ Нови интересни придобивки

Здравейте, приказни!
Днес реших да ви споделя какво избрах да тествам от сайта parfimo.bg, в който може да намерите почти всеки парфюм, както и доста интересна козметика, която не се среща по магазините в България. Две от марките, за които ще ви говоря не бях пробвала досега. Ето ги и продуктите и мнението ми за тях след около месец използване.


Разбрах за Lip Smacker съвсем случайно от една българска блогърка (но не помня коя точно, уппсс), която си беше купила няколко с принеси на Дисни. Ако ме познавате – ще знаете, че нещо в мен трепна. Всичко, свързано с Дисни ме вълнува, а като прибавим козметика = нещо, което трябва да имам, хахах.
Наскоро гледах в youtube няколко видеа от типа “haul” изяло от тези балсами и останах без дъх. Хората ги обожават. Има какви ли не аромати, с форми на какви ли не анимационни герои и въобще нещо, което много съжалявам, че няма в България.
Инетресното е, че марката работи съвместно с компании от типа на Кока Кола и използват оригиналната рецепта за вкуса на напитките и сладките изделия.
За радост в сайта parfimo.bg   видях, че имат ограничено количество, но все пак достатъчно, за да ги пробвам. Има два от техните най-популярни вкусове – на Фанта и на Кока Кола, както и три с герои на Дисни – Ариел, Мини Маус и Мини и Мики Маус (които за съжаление вече са изчерпани). Избрах да пробвам по един от двата вида. Много обичам аромата и вкуса на Фанта, така че тя беше логичен избор.
Ариел пък ми е една от любимите анимации (можете да прочетете защо толкова ги обичам тук)  и веднага се спрях на балсама с нея.
Стига съм разтягала локуми, нека ви разкажа дали балсамите оправдаха очакванията ми.

Балсамът е в стандартната за балсамите опаковка, която обаче е далеч по-сладка щом е с герой на Дисни. Текстурата му е доста мазна, леко наподобява вазелин, но е по-лека от него. Хидратира добре устните и попива сранително бързо. Най-хубавото нещо обаче е аромата на ягоди, който се усеща и след като го нанесете на устните си. С SPF 20 е, което го прави перфектен за пролетта и лятото.
Цената му е около 6 лв. за 4 г.

Балсамът с аромат и вкус на Фанта портокал също много ми хареса, но тъй като е в по-голяма опаковка не е много удобен за нанасяне. Той е без слънцезащитен фактор. Обичам да го нанасям вечер преди лягане и цяла нощ да ми мирише на портокали, мммм
Цената му в момента е намалена на 3.20 лв. за 17 г.


Преди известно време голяма мания сред блогърите бяха сухите шампоани на Batiste. Преди да ги пробвам не проумявах какво точно вършат и как така хем са шампоани, хем са сухи(хм?)
След като ги пробвах ми харесаха много. Придават обем на косата и със сигурност малко по-чист вид.  Аз обаче имам доста проблемна коса и избягвам да слагам каквото и да е върху нея. Въпреки това винаги е добре да имам нещо под ръка, в случаите когато няма как да я измия, а тя отчаяно се нуждае от това.
Взех си малка разфасовка от 50 ml, за да мога да го нося в чантата си. Ароматът на череши ми хареса, но съм леко недоволна, че оставя доста бяло по косата и трябва време докато се разнесе и изчезне напълно.
Все пак обаче смятам тези сухи шампоани за много добри и ако не сте ги пробвали (в което много се съмнявам) ви ги препоръчвам с 2 ръце.
Цената му е 4.20 лв. за 50 ml и 8 - 9 лв. за 200 ml.
 

За първи път видях тези кърпички в сайта на parfimo.bg и им възлагах големи надежди. По принцип не съм човек, който ползва подобен тип продукт, защото много повече предпочитам мицеларната вода или измиващия гел за премахване на грим. Когато си на път обаче мокрите кърпички са идеални и реших, че ще пробвам тези на Xpel. Предлагаха се в комплект от три вида - дълбоко почистващи, 3 в 1 и ексфолиращи, като последните са обогатени с алое вера. И трите са за всякакъв тип кожа. Опаковката им е съвсем стандартна, затварят се отлично, така че няма опасност да изсъхнат.
Оказа се обаче, че на мен ми е много трудно да сваля грима си с тях. Пробвах ги за лице и за очи, но вместо да улесняват този процес те сякаш го удължават. Трябва здраво да се търка, за да излезе някакъв грим. Явно не са достатъчно напоени или и аз не знам, но не ми харесаха. Мисля да ги използвам за да трия суочове от ръцете си и т.н или просто като кърпички за ръце в чантата си. Със сигурност ще им намеря приложение, но определено не са моят продукт.
Цената им е 4.70 лв. за три пакета с по 25 кърпички.
А вие пробвали ли сте някой от продуктите и какво мислите? 

                                                                                                      Love, Adriyana

 

youtube - ADRIYANA

facebook - MakeUp Music Me

втория ми блог - Classroom Of Joy

 instagram - @adriyanarumenova

twitter - @ADriyanaA


* продуктите  са ми изпратени от parfimo.bg. Мнението ми е 100 % обективно и базирано на опита ми по време на ползването им.



Няма коментари:

Публикуване на коментар