събота, 1 юли 2017 г.

Три дни в Гърция - Кавала и остров Тасос

Здравейте, приказни!
Може би знаете, че много обичам да пиша за новите места, които съм посетила, както и за преживяванията, с които съм се сблъскала. Тази година имах щастието да бъда на няколко страхотни места в България, а и извън нея. За приключенията ми зад граница ще ви разкажа днес.
Ако следите фейсбук страницата ми сте забелязали, че ви обсипах със снимки от красива Гърция. Посетих я миналия месец с колегите от работата. За съжаление останахме само за 3 дни,но бяха достатъчни, за да си обещая, че ще се върна отново.
Първата ни спирка беше Кавала, където имах радостта да бъда преди 2 години. Тогава бях с брат ми и ви разказах за града в тази публикация. Няма да се повтарям, а само ще ви добавя, че за първи път срещам толкова шумно място. А имайте предвид, че живея в София. Мотори, коли, викове… нищо не липсваше в моментите, когато си се унесъл в сладък сън, хахах
    


`

След като се настанихме в хотела отидохме да разгледаме из града. С моята колежка Жени много се смяхме, защото тя искаше да си поръча вода в едно кафе, но… водата там сервират безплатно, така че се сдоби и с друг вид, а именно газирана.
Вечерта пък се отбихме в лунапарка, където си прекарахме страхотно. Возихме се на виенско колело и гледката от върха беше много красива. Това, което ни направи впечатление е ниската цена на билетите за всички атракции. Бяха по 2 евро, цена, рядко срещана в България. 
Повече от снимките този път са дело на моята колежка Марина, която играеше ролята на фотограф, хаха. Аз бях по-съсредоточена в заснемането на видеа, така че не ми сърдете.














Втория ден заминахме за остров Тасос, като за първи път се качих на ферибот. Беше много вълнуващо и в началото дори малко страшно. Но се свиква бързо и ти се искаше пътуването да продължи много повече от 40 минути. Чайките и гларусите летят близо до теб, а гледката е невероятна. Дори бяха оставили хляб, с който можехме да нахраним птиците. Аз малко се паникьосах, защото с едната ръка снимах, а с другата държах храната им, а те летяха бързо и…. беше вълнуващо.
Наистина много ми хареса, но вие ще видите по-подробно всичко, ако изгледате 3-те влога от Гърция в youtube.




Струва ми се, че на самия остров прекарахме много малко време или по-скоро то хвръкна неусетно. Отново – много красиво място. Никога не бях стъпвала на остров и разбира се доста се вълнувах. Плажът беше съвсем малък и по-различен от нашите. Можехме да ползваме чадър и шезлонг, ако си поръчаме нещо от заведението. Тук отново останах много доволна и направих сравнение с нашето черноморие, където знаете, че удоволствието да легнеш  на пластмасовото полегато столче се заплаща солидно. Или поне аз мисля, че не е оправдана цената при нас, но при тях…определено! Обслужи ни едно момиче, което е оказа българче, отдавна заминало в Гърция. Говореше развален български, но й стана много приятно, че се запозна с нас, както и на нас.
Постояхме малко на плажа, полюбувахме се на чистата вода и разбира се се снимахме. Много! :D







Вечерта прекарахме в една таверна… която лично на мен не ми допадна. Нещо средно между нашите кръчки и столове. Отвсякъде ставаше течение, беше много шумно и храната не беше особена. Все пак обаче с моите колежки винаги е забавно, така че отново се заливахме от смях. Това продължи до късно през нощта, когато към 4 часа усетих, че не чувам половината от нещата, които ми говореше моята колежка/съквартирантка, защото явно вече спях, хаха.



                                                      Не пропускайте да гледате и видеата :) 

Няма коментари:

Публикуване на коментар