понеделник, 17 юли 2017 г.

Makeup Revolution I Love Makeup Blushing Hearts - ревю


Здравейте, приказни!
Имам чувството, че в последно време пиша най-вече за продуктите на Makeup Revolution... Не мога да кажа, че е случайно. Просто открих марката, която всеки път ме изненадва приятно със съотношението качество - цена. Да не говорим, че повечето от продуктите са двойници на гримове от високия клас. И случаят с Makeup Revolution Blushing Hearts Triple Baked Blusher за който ви споделям днес не е по-различен. Според много бюти гурута серията Blushing Hearts са двойници на Sweetheart Blush на Too Faced, за което можем и сами да съдим дори само и по вида на идентичните им опаковки, но тъй като не притежавам продукти от серията ружове  на Too Faced, не мога да съм категорична в сравнението.


Признавам си, че именно заради славата им като двойници на високия клас  ми се прииска  да обърна внимание на продуктите от тази серия, като избрах да тествам именно Iced Hearts. Цветовете в него ми се сториха по-нестандартни. Точно такива цветове нямам в колекцията си, затова си "самоубедих", че това няма да е поредния продукт, който само краси тоалетката ми, но... не толкова често и лицето ми. И, както разбирате го избрах от сайта за козметика - parfimo.bg, с който имам удоволствието да работя повече от година и благодарение на който изпробвах доста продукти, които не могат да се намерят по нашите магазини като Lip Smacker, The Body Shop и разбира се любимите ми Makeup Revolution.


Очаквах малко по-прецизна изработка на опаковката, но за цената си мисля, че е ок. Разбира се, това е най-НЕподходящия продукт, който можете да вземете със себе си за пътуване, освен, ако не целите да съсипете красивата сърцевидна форма. Въпреки това аз обичам подобни красиви и момичешки неща, които могат да красят тоалетката ми, така че съм повече от доволна.


Цветовете са много красиви. Определено мога да нарека ружа- хайлайтър. Състои се от три цвята - с жълт, розов и бежов отенък. В опаковката стоят като кадифе, мога да ги гледам с часове, хаха. Много пигментирани са, можете да видите на пръстите ми. Преливат се страхотно, така че не се стряскайте от първоначалната пигментация. На лицето и трите цвята стоят много нежно и деликатно. Издръжливостта на продукта също е добра. Не знам какво друго мога да ви кажа, освен че харесвам много този руж/хайлайтър. Може би се превърна в любим след Мери на The Balm, а това говори много. Ако ви попадне възможност да пробвате нещо от серията Sweetheart Blush не се колебайте. Сигурна съм, че ще останете впечатлени, както и от доста други продукти на марката.
Може да го намерите точно тук - Makeup Blushing Hearts Triple Baked Blusher като в момента го има в цели 4 разновидности.
Цената му е 13.60 лв. за 19 гр.


Като си говорим за сърчица бързам да ви покажа поредното попълнение в колекцията ми от балсами Lip Smacker. Този път си избрах класически аромат на кока-кола и първоначално ми се стори много странен. Мирише наистина на кола, но за съжаление няма този вкус, хахаха. Не е много удобна опаковката, защото трябва да бъркате с пръст, а аз по принцип не съм почитател на такива балсами. Хидратира добре и попива бързо.
Можете да го намерите отново в сайта на parfimo - Lip Smacker Coca Cola на цена 5,10 лв. за 6,7 грама.



А вие пробвали ли сте някой от продуктите на Makeup Revolution или Lip Smacker?

                                                                                                     Love, Adriyana




youtube - ADRIYANA

facebook - MakeUp Music Me

втория ми блог - Classroom Of Joy

 instagram - @adriyanarumenova

twitter - @ADriyanaA

 



Няма коментари:

Публикуване на коментар