петък, 11 август 2017 г.

Цветен хаос с Bourjois и Makeup Revolution

Здравейте, приказни!
Напоследък успях да пробвам няколко и все много цветни гримове и реших в днешния пост да ги събера и да ви разкажа повече за всеки един от тях.


Разбира се, виждате, че палитрата на Makeup Revolution носи името Colour Chaos, така че няма шанс да не започнем с нея. Ако сте се докосвали до сенки на марката със сигурност знаете, че са страхотни и са направо без пари. Аз всеки път се учудвам от наситеността на цветовете и разнообразието на такива в арсенала на английската марка. Подборът на цветовете определено е dupe на Electric Palette на Urban Decay, но аз едва ли бих дала толкова много пари за цветове, които няма да нося много често, така че  Makeup Revolution беше най-очедидното ми решение.
Цветовете са много необичайни за дрогерията. Сини, зелени, жълти или лилави. Има всичко! 


Качеството на сенките е наистина много добро. Кога ще си помислите, че жълта матова сянка ще е седи супер наситено неоново на клепачите ви? Е, определено е такава.


Тези дни снимах видео с грим урок с палитрата и мисля, че се получи много забавно. Надявам се в най-скоро време да кача видеото, за да видите грима и да научите повече за самата палитра. Можете да я намерите в сайта за дамски парфюми и козметика - parfimo.bg, както и на официалния сайт на марката. Makeup Revolution Salvation Palette Colour Chaos определено се превърна в палитрата на лято 2017 за мен.
Цената й е 16.20 лв. за 13 g.
Следващите звезди на тазгодишното лято определено са новите цветове Rouge Edition Velvet от лятната колекция на Bourjois в колаборация в парижката дизайнерка Eli Grita, носеща гръмкото име Electric Night. Освен новите нюанси червила тя включва моливи за очи, лакове и спирала.


Да си призная тези червила винаги са ми се стрували прекалено скъпи и странно миришещи. Макар много да харесах червилото, което ми бяха пратили в кутията на Dm (видеото можете да гледате точно тук ) все още не бях напълно впечатлена от серията течни матови червила на Bourjois. С тези цветове обаче ме превърнаха в най-големия им фен. И трите цвята крещят името ми. Да, просто, защото се влюбих веднага в тях. Също така формулата е много лека и приятна за носене. Остават на устните цял ден, разбира се трябва им пооправяне от време на време, но са доста дълготрайни. Освен това наистина стоят много красиво, особено, ако си падате по ярките и искрящи цветове като мен.


Eто и кратко описание на цветовете :
#6 Pink Pong по описание на самата марка е "пост-модернистично розово", което звучи толкова готина, колкото и реално е. Много наситено и напълно носимо, ако обичате по-дръзката визия.
#21 Superliprunette e може би любимото ми от трите. Ако въобще мога да избера такова. То е цикламено лилаво, каквото аз напоследък обожавам да нося
#22 Abricoquette е искрящо коралово. Много интересен цвят, със сигурност прекрасен за горещото лято.

Можете да намерите новите цветове в почти всички дрогерии, които предлагат марката. Цената на едно червило  е 21.48 лв.
Много съм доволна, че успях да се докосна до тези страхотни продукти и се радвам, че марките все повече залагат на цветовете в грима.
А вие какви цветни гримове открихте напоследък?

                                                                                                    Love, Adriyana

 

youtube - ADRIYANA

facebook - MakeUp Music Me

втория ми блог - Classroom Of Joy

 instagram - @adriyanarumenova

twitter - @ADriyanaA

 

 *продуктите са PR пратки

Няма коментари:

Публикуване на коментар