петък, 18 август 2017 г.

Любими летни лакове за нокти


Здравейте, приказни!
Като всяко момиче и аз винаги съм обичала лаковете и хубавия маникюр. Често се питам защо са ми толкова много лакове, които ще изсъхнат преди да мога да ги използвам докрай, но въпреки това продължавам да купувам нови. Някой друг като мен?
В този пост реших да ви покажа какви лакове използвах последните два месеца  и какви маникюри си правих с тях. Стикерите за нокти от китайския сайт aliexpress.com също ми станаха любими, защото разнообразяват маникюра по един страхотен начин.


Голяма мания за мен това лято беше патешко жълтия лак. Винаги съм харесвала жълтото, но мисля, че най-накрая усетих истинската му красота. Затова се запасих с 2 лака в подобни цветове. Единият ви показах в отделен пост (вижте го тук), което може да ви говори колко бях впечатлена, хаха. 
А другия си купих съвсем наскоро .Той е Limoncello на Avon и не спирам да го нося. Много приятен цвят и добра покривност. Четката не ми е от любимите, но за цената си от около 3 – 4 лв. смятам, че е супер.


За първи път пробвах и лак на H&M. Бях слушала доста за тях, но винаги са ми се стрували прекалено скъпи. За голяма моя радост в магазина често правят големи разпродажби, така че се сдобих с Bubblegum,който е едно много красиво нежно розово. Хареса ми и го ползвам с удоволствие. 


Винаги държа да имам нещо брокатено в колекцията си от лакове, тъй като блестящите частици ми напомнят за празник, а отделно, че маникюрът издържа доста повече. Наскоро от сайта за дамски парфюми ми изратиха Rimmel Glitter Bomb, който е изключително издръжлив топ лак с различни по големини и цвят брокатени частици. Нямам представа колко дни може да запази маникюра, тъй като на 7-мия ден ми омръзна и го изтрих. Но със сигурност издържа и повече.  Също се маха и доста трудно. Ако нямате зеления лакочистител на Lilly сте загубени. Стои много красиво и определено си заслужава.


Напоследък много харесвам и лаковете в черно. На снимката съм отново с лепенки от aliexpress и с черен лак на Perfect.


Наскоро от Catrice пуснаха нова серия лакове - ICONails, които имат гел ефект и могат да издържат без база и топ лак за цели седем дни. Аз ги нося много често, но да си призная ги сменям по-рано от седмия ден. Просто не обичам да нося едно и също толкова дълго време. Не съм сигурна обаче, че ще издържат толкова без да се пообелят. Въпреки това са много красиви и не спирам да ги нося. Цветовете на ноктите ми на снимките са 12 Creaming of you и 06 Nails of fire.
В канала ми тече игра, в която можете да спечелите червения лак на снимката, така че, ако не сте се включили можете да го направите тук :)


Завършвам публикацията с любимите ми калинки. Тези на снимката ми ги направи мама, докато си пиехме сутрешното кафе. Все пак друго си е да носиш нещо, направено с толкова любов, нали?


                                                                                                     Love, Adriyana

 

youtube - ADRIYANA

facebook - MakeUp Music Me

втория ми блог - Classroom Of Joy

 instagram - @adriyanarumenova

twitter - @ADriyanaA



*някои от лаковете са PR пратки


Няма коментари:

Публикуване на коментар