сряда, 31 октомври 2018 г.

Какво тествах от parfimo.bg този месец

Здравейте, приказни!

Последната ми поръчка от parfimo.bg - сайт за козметика, дамски и мъжки парфюми със сигурност не беше една от най-вълнуващите (друго си е мини парфюмче на Версаче, хаха), но все пак мисля, че може да ви е интересно да разберете мнението за двата продукта, които пробвах.

Първият продукт, който избрах от сайта е PIZ BUIN Ultra Light Dry Touch Face Fluid , който чаках с нетърпение да пристигне, защото отдавна искам да пробвам марката. Тя е известна именно със слънцезащитните си продукти (и май само такива прави, ако не се лъжа) и знаех, че доста хора са доволни от нея. За мое нещастие обаче съм се заблудила и съм поръчала крем за лице с SPF15, като съм го помислила за SPF50. Спомням си, че бях малко разсеяна, когато поръчвах, затова не е изненадвам на грешката си. Въпреки това тествах цяла седмица крема, като го нанасях всеки път преди излагане на слънце. 
Кремът е супер лек, както подсказва името ми. Не лепне и не оставя бял филм. Има приятен аромат, но не на типичния слънцезащитен крем. Опаковката е много удобна, тъй като има малък отвор, през който много точно можете да прецените количеството крем, което ще ви трябва. Определено ми хареса, така че мисля да си поръчам с SPF 30 или SPF50 (освен, ако не объркам пак, хаха)



 Victoria's Secret Passion Struck озаряващ и тониращ лосион за тяло беше вторият ми избор, тъй като знам, че всички са луди по тези лосиони, а аз никога не съм ги пробвала. Лосионът много ми хареса. Ароматът е на ябълка, ванилия и орхидея и наистина се задържа доста дълго на кожата. Тонирането на кожата е съвсем леко, почти незабележимо, което мен ме устройва перфектно, защото исках да изпробвам най-вече аромата. Като хидратация не мисля, че лосионът е кой знае какво, но пък в крайна сметка не за това е предназначен. Останах много доволна от продукта, определено препоръчвам.
А вие пробвали ли сте някой от тези продукти и какво мислите за него?

                                                                                                              Love, Adriyana



youtube - ADRIYANA

facebook - MakeUp Music Me

втория ми блог - Classroom Of Joy

 instagram - @adriyanarumenova

twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар