петък, 29 март 2019 г.

Любими нови сериали

Здравейте, приказни!
Реших да споделя с Вас 5 страхотни сериала, защото знам, че рядко се среща човек, които да не е в постоянно търсене на нещо интересно за гледане. Нали така?
И 5-те са ми абсолютни фаворити, много различни един от друг и все супер интересни. Надявам се да не сте гледали някой от тях и да го откриете сега. А защо не и да ми препоръчате други, които може би един ден ще включа в следваща подобна публикация.

Stranger Things 

Няма как да не сте чували това име. Аз го чувах постоянно спрягано с любим сериал на доста хора. Все обаче не стигах до него, докато един ден си пуснах първи епизод и....не можах да спра, докато не изгледах и последния. Уникално интересен сериал. Запленяващ и въздействащ без да е изпълнен с прекалено много специални ефекти. Напомня ми на филмите и сериалите, които гледах като дете. Кара те да го обикнеш. Има нещо специално в него, защото сутрин се будех с мисълта, че тряба да разбера какво се е случило с героите, хаха.  Ей такива сериали да правят повече, ако може. Ще съм много доволна :)



You


Отново сериал, който изгледах на един дъх. Динамичен и напрегнат и в същото време даващ храна за размисъл. В голяма степен е застъпен въпроса за споделянето в социалните мрежи и това доколко безопасен е този наш "навик". Участват някои от познатите ни актьори от други любими сериали като Penn Badgley (Gossip Girl) и Shay Mitchell (Pretty Little Liars), която наистина много ми хареса в ролята си. 



Riverdale


Преди време започнах да го гледам, защото ми беше препоръчан като подобен на Gossip Girl и Pretty Little Liars. Не бих казала, че е толкова добър, дори в началото ми беше малко скучен и го изоставих след първия сезон. В началото на тази година обаче го даваха по някоя от българските телевизии и аз всеки ден го гледах и изведнъж го заобичах. Изтеглих и всички останали епизоди и сериалът се превърна в един от любимите ми в момента. Актьорите са много готини, а сюжетът заплетен (макар на моменти леко смешен и неадекватен). Много разпускащ. Вдъхновен е от герите на Archie Comics, което го прави още по-привлекателен за мен. Друго нещо, което много ми харесва е, че е супер цветен и с интересна цветообработка. Също така всички актьори пеят страхотно и дори два от епизодите са под формата на мюзикъл.
Една от актрисите в сериала има Youtube канал, който много харесвам. Много естествена и забавна, определено Madelaine Petsch е любимката ми от екипа (вместо трейлър на сериала Ви споделям нейния канал).



The Act 

Съвсем случайно открих сериал, който ме разтърси дълбоко. Той е съвсем нов (излъчени са само 3 епизода) и е по действителен случай. Нарича се The Act и проследява историята на момиче, страдащо от множество заболявания и неговата майка, която е посветила живота си на него. Още след първия епизод изгледах всички документални кадри в youtube и се улавям, че доста често мисля за това...  Играта и на двете актриси е брилянтна. Няма да издавам нищо повече, защото е най-добре да не знаете нищо, ако решите да го гледате. И не се ровете за допълнителна информация като мен, за да не си развалите изненадата в хода на епизодите. Макар че съм сигурна, че няма да успеете да се сдържите. С една дума - гледайте!





Pretty Little Liars : The Perfectionists


Говорила съм Ви много пъти за PLL, така че не е изненада за никого, че с нетърпение очаквах и продължението на сериала. В него се срещаме съм съвсем различна история и герои, като моята голяма изненада беше, че едни от главните роли са Алисън и Мона. Това определено прави сериала по-привлекатен за мен и наистина го усещам като продължение, макар реално да е съвсем нов (spin-off) сериал. Малко объркано стана, но... важното е, че намерих още нещо интересно, което да следя тази година.



                                                                                                            Love, Adriyana

   
youtube - ADRIYANA

facebook - MakeUp Music Me

  instagram - @adriyanarumenova





Няма коментари:

Публикуване на коментар