петък, 15 март 2019 г.

Нови придобивки и PR пратки - Primark, Nivea, parfimo.bg, Bell Cosmetics

Здравейте, приказни!
Не, не съм забравила блога си... Толкова мило и топло ми става, дори само отваряйки бялата страница. В последните няколко месеца се случиха доста неща в живота ми, за които може би ще ви разкажа някой друг път. Затова и изоставих писането тук, но ето, че това е на път да се промени.
Направих повечето от снимките за тази публикация още през декември, когато мислех, че ще се появи тя, но... по-добре късно, отколкото никога, нали така?
Първо ще ви покажа новите ми придобивки от Берлин. Ако не знаете защо и кога бях там, можете да видите двата влога тук и тук.
Кагато разбрах, че в Берлин има магазин Primark (дори повече от един ) знаех, че трябва да си набележа няколко неща на Disney, които да взема за спомен. В официалния им сайт видях, че имат най-известната Дисни чаша, а имено Чип. Като голям фен на Красавицата и Звярът тя беше първа в wish list-а ми от Primark. За радост не се беше изчерпала (което четох, че доста често се случва) и си взех една. Много е сладка и с изпипани детайли. Със сигурност ще я пазя повече за декорация, отколкото да пия кафето си в нея, но все пак не е изключено и това.



Отново от секцията на Дисни си взех и едно огледало от най-новия им филм "Мери Попинс се завръща". Метално е, доста масивно и много приказно. Не съм имала толкова красиво огледало. Ползвам си го всеки ден и много му се радвам. Ех, защо нямаме Primark в България :(



Колекцията, посветена на Tinkerbell не ме грабва особено. Повечето неща бяха детски или изчерпани. Все пак обаче държах да взема нещо с образа на любимата ми фея, затова се спрях на комплект пили за нокти. 
От Музея на Мадам Тюсо си взехме за спомен рамка за снимка, под формата на филмова клапа. Имаше огромен избор на сувенири, но тъй като си купихме и снимки, които ни направиха в самия музей...решихме да вземем рамката, за да сложим една от тях в нея. Много сладко се получи и се радвам, че направихме този избор, а не взех статуетка Оскар, както мислех първоначално, хаха.



Не минах и без малко козметика, макар да си призная в последно време тя е последното, за което мисля. Имам толкова много и реално нямам нужда от нищо ново, но... по стечение на обстоятелсвата се сдобих с две нови сенки на MAC. Цветовете са PLUMAGE и AMBER LIGHTS. Много ми харесват и двата и нямам търпение да започна да ги ползвам.



От берлинския Kaufland си взех един универсален крем, който наподобява на Nivea




От друг смесен магазин пък купих няколко маски за лице на SHISARA,  които бяха изключително евтини, затова реших да им дам шанс. За съжаление вече ползвах едната от тях и лицето ми доста се зачерви и започна да пари. Не знам дали съм алергична към някоя от съставките или просто самите маски не струват.



От Берлин си взех и още няколко неща, на които не съм направила снимки. Подробно обаче можете да видите всички придобивки във видеото което направих през декември.




Следващите продукти са PR пратки, които може би сте виждали в сторитата ми в instagram, но все пак реших да ви ги покажа и тук.
От Bell Cosmetics ме изненадаха с новите си металически течни червила. Може да ги видите в това видео. Много са интересни, наситени и със сигурност привличат погледите. Не съм ги носила все още, защото не са за ежедневието, поне не са подходящи за моето. Обаче пробвах едното вкъщи и се задържа почти цял ден. 




Това е втората ми опаковка от Maybelline Lash Sensational и затвърди позицията си като най-любима моя спирала. Прави миглите наситено черни, по-дълги и гъсти. Не се рони под очите (което при мен винаги е проблем със спиралите), издържа цял ден. Единственият недостатък (както съм казвала и друг път) е, че трудно се сваля. Макар че... ако сте гледали видеото от концерта на Марая Кери може да сте забелязали, че след тонове сълзи нямаше и помен от нея. Явно все пак не се маха толкова трудно и със сигурност не е водо/сълзи-устойчива, хаха.
Беше ми изпратена от сайта за парфюми - parfimo.bg, в който в момента има голямо пролетно намаление, от което мисля да се възползвам скоро.



Отдавна искам да пробвам Nivea Essential Urban Detox маски, които са едноминутни. Беше ми много интересно дали само за една минута ще има някаква промяна в кожата ми. Маската, която имам аз е хидратираща и не мога да преценя дали върши нещо. Приятна за употреба е, точно като крем. Реално обаче не смятам, че ефектът е wow! Все пак е нещо ново и интересно, което се радвам, че пробвах (и продължавам да ползвам).



Следват още две пратки от Nivea, като първата беше с три балсами с цвят или както аз ги наричам "балсамести" червила. Много приятна формула, много комфортни за носете и със страхотни цветове (особено това боровинково на снимката). Всички три можете да видите в това видео.



Отново от Nivea ми изпратиха техните нови нощни маски. Те са няколко вида, като тази, която ползвам аз е Urban Detox и е за всякаква възраст. С хиауронова киселина е, което веднага привлече вниманието ми. Много е приятна за използване. Хем замества нощния крем, хем действа цяла нощ като маска. За първи път пробвам подобен продукт и засега съм много доволна. Ще ви споделя как са се отразили и другите две на кожата ми, след като ги пробвам.




И последното нещо, за което ще си говорим днес са веган продукти с био суперхрани (звучи обещаващо), които са нови на пазара и носят името Bio : Vegane Skinfood. Моята пратка беше от серията им за нормална към суха кожа с боровинка, като останалите серии на марката са със зелен чай за чувствителна кожа, с асаи за замърсена кожа и с годжи бери за взискателна кожа. От трите продукта, които ми пратиха пробвах 2, а именно лист маската и измиващата пяна.
Маската е направена от нетъкана целулоза и са много приятна, не се смъква и не е прекалено напоена. Хареса ми.



Пяната е с много лека консистенция, не се пени много. Малко изсушава кожата, затова не я ползвам много често. Има приятен аромат и е в малка, много компактна опаковка.
А вие какво си купихте последно?

                                                                                                         Love, Adriyana

                                                       
youtube - ADRIYANA

facebook - MakeUp Music Me







2 коментара: